(no subject)

« previous entry | next entry »
Apr. 9th, 2019 | 08:58 am

tā frustrācija, kas nāk, ja ir jāpakļaujas instrukcijām, ir iegūta ķermeņa reakcija, tā ir telpa, kurā tu pārej no education uz self-education; no cilvēka, kas pasīvi klausās un dara, dažreiz bastodams un dažreiz spurgdams zem galda, uz cilvēku, kas veic piezīmes, uzdod jautājumus, un veic pats savu izpētes procesu instrukcijas robežās. dizainē pats savu mācīšanos.
kā vislabāk rosināt cilvēkus veikt šo pāreju?
man nav atbildes.

kā strādāt ar cilvēkiem kas ir "sadzīti telpā", vai arī citādi aktīvi nemeklē paši savu interesi? Kā atrast savu motivāciju, kur vispār sākt sarunu. tādi jautājumi.

Link | Leave a comment | Add to Memories


Comments {6}

cukursēne

(no subject)

from: [info]saccharomyces
date: Apr. 14th, 2019 - 12:57 pm
Link

uff, tas nav ne patīkami, ne produktīvi. tad varbūt tiem citiem sākumā vajag dot izteikties rakstiski, vai arī kaut ko tādu vienkāršu, bet obligātu, piemēram - viens vārds vai viens teikums? jo tad, ja vajag info, šādas situācijas bez alternatīvām jau tomēr nav pieņemamas, Tu nedabū to, kas vajadzīgs, un viņi, visdrīzāk, arī ne.

Reply | Parent