Pro+

« previous entry | next entry »
Oct. 18th, 2021 | 03:55 pm
music: Starfarer - Highrider (feat. DreamReaper)

Es domāju, ka Progresīvajiem nākamajās Saeimas vēlēšanās obligāti jāstartē vieniem. Ja partija nobīsies un piekritīs apvienoties ar kādu norietošu pseidoliberālu, piemēram, Jura Pūces pārstāvētu spēku, mana balss tai būs zaudēta, jo arī es esmu pret korupciju un nepotismu. Tās nav 22. gadsimta vērtības.

Link | Leave a comment | Add to Memories


Comments {39}

sirualsirual

from: [info]sirualsirual
date: Oct. 18th, 2021 - 04:30 pm
Link

ye same, parasīti ir sevi pilnībā diskreditējuši ar Viņķeli un tagad Pavļutu, un nespēju sastrādāties, un vispār jau kopumā ar vecām idejàm. es tikai ceru, ka pro atradīs kādu izteiktu līderi un neielaidīsies, piemēram, ar ne mazāk šaubīgu Mičerevski utml.

Reply | Thread


from: virinātājs (parasti krišjānis)
date: Oct. 18th, 2021 - 05:47 pm
Link

Pro ir jāpasludina ārpus likuma.

Reply | Parent | Thread


‫‬‭‮‪‫‬‭‮҉Ingmārs‫‬‭‮‪‫‬‭‮҉

from: [info]sramgni
date: Oct. 18th, 2021 - 05:51 pm
Link

Uz kāda pamata?

Reply | Parent | Thread


from: virinātājs (parasti krišjānis)
date: Oct. 18th, 2021 - 09:28 pm
Link

Pretvalstiska un pretlatviska partija.

Reply | Parent | Thread


Ever After

from: [info]bauda
date: Oct. 18th, 2021 - 09:32 pm
Link

Ruslans Straķis saka, ka tādas ir visas

VDK nav atdevusi latviešiem brīvību. Tā ir fikcija. Tautas fronte bija VDK projekts. Klubs 21, Latvijas ceļš, Tautas partija, Jaunais Laiks, Vienotība, JKP, A/Par, Saskaņa, NA, visi ir viņu politprojekti. Neviena latviska spēka.

Reply | Parent | Thread


from: virinātājs (parasti krišjānis)
date: Oct. 19th, 2021 - 12:26 am
Link

Tieši tā, viennozīmīgi. Pilnīgi visas šobrīd parlamentā ievēlētās partijas ir pretlatviskas un pretvalstiskas. Partokrātija ir demokrātijas nāve.

Reply | Parent


Ever After

from: [info]bauda
date: Oct. 19th, 2021 - 11:14 am
Link

Nez, man Mičerevskis patīk un vieš uzticību. Kā līderis, protams, ne. Viņš nav lokomotīves tips, jo viņam to nahuj nevajag. Tieši tāpēc.

https://www.facebook.com/ako.zmeycharauski/posts/4212968562165735

Reply | Parent | Thread


sirualsirual

from: [info]sirualsirual
date: Oct. 19th, 2021 - 02:03 pm
Link

pilsētā runā, ka pat tā Pūces lieta no Mičerevska puses nebija tīra. manuprāt, viņam ir ļoti skaidra dienaskārtība, arī ja apskatās tviteri un formātu, kādā viņš pasniedz ziņas vai "ziņas". tipisks shēmotāja stils, tikai īsti nevar saprast, kas viņam aiz ādas.

Reply | Parent | Thread


Ever After

from: [info]bauda
date: Oct. 19th, 2021 - 06:55 pm
Link

nu, jā, sākumā noziedoja pāris reižu tos Jaunupa tūkstošus, bet pēc tam visu godīgi pateica. ko vēl runā? es redzu tikai tipisku neļaunprātīga hedonista stilu, kuram ir vieda māte ar ilggadēju pieredzi politikā, pašam jauna sieva un suns un, atkārtošos, nekādu shēmu dzīvē simts gadus nevajag. varbūt maldos, bet, ja cilvēks ir studējis vēsturi, tad pārāk labi apzinās varas un naudas kāres blaknes, lai riskētu likt savas kārtis uz to. līdz šim darbi arī par to liecina

Reply | Parent


from: virinātājs (parasti krišjānis)
date: Oct. 18th, 2021 - 05:46 pm
Link

Jo šampānieša sociālisms (uzbrukumi mantojuma tiesībām, privātipašumam, kā arī "ņemam uz parādu un neatdodam")., globālisms, dzimumu kvotas, urbāns ekofašisms un izdabāšana visiem okupantiem (ne tikai krieviem, bet arī islāmistiem) ir tik ļoti 22. gafsimts. Tālu esi kritis, metālist.

Reply | Thread


gnidrologs

from: [info]gnidrologs
date: Oct. 18th, 2021 - 07:59 pm
Link

word

Reply | Parent


Ever After

from: [info]bauda
date: Oct. 18th, 2021 - 08:03 pm
Link

Tu mani vēl vairāk pārliecināji, ka domāju pareizi. Kontraproduktīvi, loh.

Reply | Parent | Thread


from: virinātājs (parasti krišjānis)
date: Oct. 18th, 2021 - 09:29 pm
Link

Es varu turpināt. Kas tālāk? Metālists tankītis? Metālists antifa?

Reply | Parent


from: [info]3koma14vs007
date: Oct. 18th, 2021 - 10:34 pm
Link

Haha, šis bija patiešām smieklīgi.
Jau daudzkārt novērots - kad lohiem argumentēti norāda uz viņu lohismu, tas tikai stiprina viņu pārliecību un lohismu.

Reply | Parent | Thread


Ever After

from: [info]bauda
date: Oct. 18th, 2021 - 10:43 pm
Link

Es tur neizlasīju nevienu argumentu, tikai kaut kādus loaded un samākslotus jēdzienus, kuru lietotājs izliekas, ka nezina, kas ir Vitgenšteins. Tev jau pašam arī nav argumentu, vismaz neesmu pamanījis, uzreiz nemotivēti uzbrūkoši apvainojumi un, galvenais, pavedienos, kur nemaz neesi iesaistīts, kaut kādas diskusijas vidū pēkšņi, hops, no krūmiem trīs komā un krata 😳

Reply | Parent | Thread


from: [info]3koma14vs007
date: Oct. 18th, 2021 - 11:15 pm
Link

Paldies, ka apstiprini savu lohismu.
Virinātāja postā par "šampanieša sociālismu" , uzskaitītās "progresīvo" politiskās prioritātes 100% atbilst īstenībai - tai, par ko, kā arī es esmu novērojis, patiesi cīnās "progresīvie". Praktiski viens pret vienu - Šarikova boļševiku ideoloģijas atraugas.

Tāpēc nu jau divkārt smieklīga tava nespēja adekvāti saprast mana komentāra saturu un trīskārt smieklīgi, ka viens lohs - neoboļševiks šeit cibā tēlo intelektuāli un citus suc par lohiem

Reply | Parent | Thread


Ever After

from: [info]bauda
date: Oct. 18th, 2021 - 11:24 pm
Link

Labi, pieņemsim, bet kuri ir tavi pētījumi, kas apstiprinātu šīs frāžainās tēzes? Tavā žurnālā nav neviena ieraksta.

Tu saki, ka Progresīvos arī sponsorē VDK? Ruslans Straķis nez kāpēc tieši viņus nekur nepiemin. Bet, lai mani sauktu par neoboļševiku, man nav jābūt kaut kā iesaistītam kādā neoboļševistiskā kustībā? Man jau liekas, es esmu tikai ierindas vēlētājs, bet hvz ko domā tu. Tīri estētiski Šarikovs ir tas, kurš skaļāk rej, un par to man tev ir sliktas ziņas...

Reply | Parent | Thread


gnidrologs

from: [info]gnidrologs
date: Oct. 18th, 2021 - 11:30 pm
Link

Pārāk daudz fokusa uz vienu šarikovu, aizmirstot, ka boļševiku revolūcijas galvenie ideologi un organizatori bija izglītoti buržuā, bet sponsori ārvalstu miljonāri.

Reply | Parent | Thread


Ever After

from: [info]bauda
date: Oct. 18th, 2021 - 11:37 pm
Link

Tie varbūt jā, bet, kas attiecas uz izpildītājiem, kuru rokās nonāca reālā vara -- bandīti viņi bija, šarik, kas Eiropās laupīja bankas, lai finansētu savu pagrīdes darbību. Vismaz tādu priekšstatu man ir radījusi wokepedopēdija. Atceries tos slavenos latviešus, piemēram?

https://en.wikipedia.org/wiki/J%C4%81nis_%C4%8Coke
https://en.wikipedia.org/wiki/Tottenham_Outrage
https://en.wikipedia.org/wiki/Siege_of_Sidney_Street

un tie ir tikai latvieši. Staļins tur arī kaut ko nešuharīja gadījumā?

Reply | Parent | Thread


gnidrologs

from: [info]gnidrologs
date: Oct. 19th, 2021 - 12:40 am
Link

Jā, komunistu līderiem patika rekrutēt bandītus/zekus, lai tie pildītu daudzus netīros darbiņus, piemēram terorizēt lidzpilsoņus. Diezgan izplatīts sarkano gājiens. Tagad, piemēram kas līdzīgs ir antifa, kas lielā mērā sastāv no noziedzīgiem elementiem, narko adiktiem, klaidoņiem utml. bidlo.

Reply | Parent | Thread


Ever After

from: [info]bauda
date: Oct. 19th, 2021 - 12:41 am
Link

Nu Putnis jau tikai kkādus sojdžekus savervētu, viņš tāds dominantais tips, jebšu vairs nav Pro+

Reply | Parent


from: [info]3koma14vs007
date: Oct. 18th, 2021 - 11:38 pm
Link

Kur es teicu kaut ko par VDK?

Bet ne tas ir galvenais.
Es lielu daļu sava apzinātā mūža esmu nodzīvojis PSRS. Tāpēc komunistiskās ideoloģijas (šarikovs ir boļševisma personifikācija Bulgakova darbā) pamatnostādnes pazīstu, tā teikt, līdz mielēm.
Un, lūk, "progresīvo" idoloģija, kā jau minēju, praktiski pilnībā sakrīt ar komunistiskās partijas programmā un un vēl pirms tam Marksa manifestā rakstīto.

Līdz ar to, tā kā tu rakstīji, kā es sapratu, ka esi "progresīvo" elektorāts, apzīmējums "neoboļševiks" tev ļoti piestāv.

Reply | Parent | Thread


Ever After

from: [info]bauda
date: Oct. 18th, 2021 - 11:53 pm
Link

Bet es vēlreiz atkārtoju: man daudz vairāk šķiet, ka Šarikovs personificē viegli kontrolējamo masu kartupelismu, kura cēlonis ir nevis ideoloģija, bet kultūras un izglītības līmenis (suņa sirds tika pārstādīta slepkavam un dzērājam). Viena no Progresīvo vērtībām ir sieviešu tiesības, piemēram, bet Šarikovs bezkaunīgi uzmācās Preobroženska mājkalpotājām un vispār izturējās kā nekādakovidanhuinau. Tu vari man konkrēti pastāstīt, kuri tieši Progresīvo programmas punkti ir patapināti no Marksa, jo es neesmu lasījis Marksu?

Reply | Parent | Thread


from: [info]3koma14vs007
date: Oct. 19th, 2021 - 12:11 am
Link

Šarikovs un Švonders duetā ir boļševisma seja Suņa sirdī. Un tici man - kaut arī Bulgakovs rakstīja vairākus gadu desmitus pirms man bija tā laime dzīvot padomju režīmā, šie abi personāži bija parādīti tik tipiski un trāpīgi, ka šādus sovokus esmu arī savā laikā sastapis milzu skaitā.

Bet, kas attiecas uz ideoloģisko radniecību, visprecīzāk to vari izzināt sameklējot internetā PSKP programmas tekstu un salīdzinot ar "progresīvo" programmu.
Raksturīgākos postulātus jau augstāk uzskaitīja Virinātājs.

Eju gulēt.

Reply | Parent | Thread


Ever After

from: [info]bauda
date: Oct. 19th, 2021 - 12:25 am
Link

Kurā vietā boļševisms iestājās par marihuānas dekriminalizāciju, pilsētvides uzlabošanu vai LGBT+ tiesībām? Kamēr tu man nevari piedāvāt ticamus pierādījumus, ka Progresīvos sponsorē bijušie čekisti, man nebūs pamata apšaubīt to, ka no esošā politiskā piedāvājuma viņu vērtības visvairāk atbilst manām (22. gadsimta) vērtībām.

Reply | Parent | Thread


from: [info]3koma14vs007
date: Oct. 19th, 2021 - 12:28 am
Link

Ko tu te dirs par kaut kādu sponsorēšanu, ja runa ir par ideoloģiju!

Un es taču neteicu, ka programmas pilnībā vienādas, bet ka ideoloģiskās pamatnostādnes ir uz vienas platformas.

Reply | Parent | Thread


Ever After

from: [info]bauda
date: Oct. 19th, 2021 - 12:30 am
Link

Vērtības nav ideoloģija? Kas tad?

Reply | Parent


from: virinātājs (parasti krišjānis)
date: Oct. 19th, 2021 - 12:30 am
Link

Ir jābūt nenopietnam trollim, lai šajā sapuvušajā 21. gs. vēl prasītu 22. gs. vērtības. Šie trīs minētie punkti ir par totālu deģenerāciju. Metālists atbalsta deģenerāciju, nevis renesansi? Nožēlojami.

Reply | Parent | Thread


Ever After

from: [info]bauda
date: Oct. 19th, 2021 - 12:31 am
Link

Kāpēc tu sauc mani par metālistu?

Reply | Parent | Thread


from: virinātājs (parasti krišjānis)
date: Oct. 19th, 2021 - 12:36 am
Link

Nu neizliecies tagad, ka tev nav saistības ar noteiktu subkultūru, mūziku un tās ētosu. Es saprotu, ka WITTR bija ar vegāniskām ievirzēm, bet tas nav nopietni.

Reply | Parent


jā un nē

from: [info]dzeltens
date: Oct. 19th, 2021 - 06:28 pm
Link

Metālistiem taču jābalso par Nacionālo Atpalicību!

Reply | Parent | Thread


from: virinātājs (parasti krišjānis)
date: Oct. 19th, 2021 - 11:52 pm
Link

Kādreiz varbūt, bet tagad tā viennozīmīgi būtu valsts un tautas nodevība. Metālistiem ir jābūt anti pret visu šo sūdu, un it īpaši pret sociālistiem.

Reply | Parent


from: [info]3koma14vs007
date: Oct. 19th, 2021 - 12:26 am
Link

Vēl piebilde. Varbūt pat labāk palasīt Marksa "Komunistiskās partijas manifestu". Tas, šķiet, ir īsāks.

Reply | Parent


from: virinātājs (parasti krišjānis)
date: Oct. 19th, 2021 - 12:34 am
Link

Tu, nabaga cilvēk, kādas sieviešu tiesības 21. gs Latvijā? Ko tu pīpē? Pro ir par islāmistu ievazāšanu un krievu mīļošanu, abi šie vienumi ir tik ļoti draudzīgi "sieviešu tiesībām". Varbūt aizej un ierādi tai savai feminazi draudzenei vietu? Viņa neko nesaprot no politikas.

Reply | Parent | Thread


Ever After

from: [info]bauda
date: Oct. 19th, 2021 - 12:36 am
Link

https://www.progresivie.lv/nosodam-polijas-aborta-aizliegumu-kas-ierobezo-sieviesu-tiesibas/

Iedod linku par islāmu un krieviem

Reply | Parent | Thread


from: virinātājs (parasti krišjānis)
date: Oct. 19th, 2021 - 04:40 pm
Link

Tu, sātanist, nedzimušu bērnu upurēšana Moloham nav nekādas "sieviešu tiesības". Arī tiem bērniem ir tiesības dzīvot. Izvirtības kalngals.

Reply | Parent


kants

from: [info]kants
date: Oct. 19th, 2021 - 02:29 pm
Link

startēsim vieni, jā

Reply | Thread


zazis

from: [info]zazis
date: Oct. 19th, 2021 - 03:10 pm
Link

rīgas domē, ja nemaldos, startējām kopā tikai tāpēc, ka tas tākā vairāk saimniecisks pasākums nevis politisks.

Reply | Parent


from: virinātājs (parasti krišjānis)
date: Oct. 19th, 2021 - 04:40 pm
Link

lūdzu, startējiet prom no Latvijas vai aiz restēm

Reply | Parent