Pilota memuāri.

Faaaaaag!!!!!!

Faaaaaag!!!!!!

Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
Nu, viedie un zinošie, stāstiet!
Kāds ir auto gultņa aptuvenais resurss un kādi ir galvenie faktori, kas iznīcina šo rotējošo detaļu? Sāls, agresīva vide, Planned obsolescence!?
Kā tas var būt, ka pat Pensionār-mode braucot, gultnis noiet knapus 25 000 un alles!?!?

No autoservisa izripoju diezgan pikts un ar pamatīgu neplānotu robu kabatā. Vispār, man sāk rasties nu jau diezgan konkrētas, pamatotas aizdomas. VW grupas skandāls ar dīzeļdzinēju izmešiem, visa K&R servisa neglaimojošā izteikšanās par VAG grupas autiņu (Seat, Škoda, Audi, VW, whatnot) konstruēšanas kvalitāti.. Vēlīnie Pumpe Duse dzinēji un to sprauslu problēmas.. Un nu jau arī gultņi, kas mirst pēc knapiem 20k?!?? Nopietni?! It kā varētu vainot Latvijas ceļus un bedres. Bet, ja jau defaultā velcies uz ~80 un slalomā, bet starpības nav, kāpēc maksāt mazāk [teiktu [info]jetijs]?

Respektīvi, vēl bišķiņ vilkšu. Bet nu ir cauri - ja vēl kaut kas turpinās atgadīties, tad Škodrouds meklēs jaunu saimnieku.
Ā, jā. Un, pārautājot gan Kārlim, gan Robim, viņi, saviem BīEmm-iem, protams, gultņus nav mainījuši. Pēdējās cerības uz Dzenīti, ja viņa jauniegādātajam agregātam dikti ātri nenobirs kāds gultnis, tad tā būs tikai vēl viena pazīme.

Respektīvi.
Man ir ļoooooooti augsts pacietības slieksnis. Ļoti. Man vajag vairākus gadus, līdz beidzot PATS SEV esmu apkopojis faktus un prezentējis secinājumus, lai vienu otru fenomenu spētu pierādīt... Bet tas vienmēr iesākas ar nepatiku, turpinās ar aizdomām, aizvien pieaugošu besīšanos un beidzas ar neskaitāmu atļauju saņemšanu, lai drīkstētu beidzot atklāt uguni un noslaucīt problēmu no zemes virsas!! Tieši tā sākas epopeja ar Linux'i - vienkārši tālab, ka man noriebās problēmas ar operētājsistēmu, mūžīgiem sistēmas ātrdarbību palēninošiem atjauninājumiem, vārdu sakot, veco drazu jaunā kulītē. Un - suuuuuprise - tā izrādījās taisnība.

Ko es ar to gribēju teikt. Ja jau reiz grūst naudu tačkā (kas, manuprāt, ir pilnīgi normāli), tad tādā, kas pašam vismaz patīk līdz sirds dziļumiem.T
Tāda, vot, dieniņa.
  • Labrīt! ;)
  • Mnu, Tu skaties par bimmeriem un kārtīgi palasi pirms izvēlies modeli (ja vien pie tā žurkuļa neesi cieti palicis). Kolēģi, kuri ar e39 braukā saka, ka bez maz reizi gadā vai divos jāpŗalasa piekare, jo kaut kas sāk grabēt. Un tas neesot vispār priekš Latvijas ceļiem domāts, lai gan kā autiņš esot baigi čotkais.
    Par e60 motoru, ar kuru te vienu projektu palīdzu bīdīt, tur vispār stāsts ir šitik lielisks, iesaku izlasīt visu:
    http://n53series.blogspot.com/2017/04/uneven-running-rough-run-smooth-run.html

    Par žurkuli gan nezinu nekādas atsauksmes, tikai tik, cik kolēģis tādu pavecu bija nopircis un tad nonstopā lāpīja, jo tas viņam bija gāžamais aparāts. Bet nu tur bija viarāk ar metināmo, ne kompi jāstrādā. No otras puses - jo vecāks motors, jo lielāka benzīna kapsēta (trū storī brō).
    • Benzīna kapsētas problēmu lieliski risina gāzes iekārta. Un, lūdzu, iztiksim bez ierastā bla bla bla šajā sakarā. ;)

      Bet ar žurku viņam lielākā problēma būs vispār atrast kaut ko tādu, kas vispār turas kopā TA iziešanas līmenī un ir celšanas vērta, īpaši jau tad, ja čalis par katru cenu grib kūtiņu, kas jau tā ir rets gadījums.
  • Tikmēr golfs ir nobraucis dahujā 10 tūkstošu km, kamēr manā valdījumā, bet gultiņi ne reizi nav mainīti, nekas negrab (nu labi, paneļa plastmasa grab)
    • Ā, un vēl jau vienmēr ir variants pamainīt servisu. Zinkā, a ja nu kas.
    • To ir ļoti patīkami dzirdēt! Un, lūk, uz tāda fona nav arī traki ar rūsu uz sliekšņiem cīnīties, ja nekas cits rūpes nesagādā.

      Nav gluži tā, ka Škodija nav ripojusi, pa gadu ir kādi 30tk savākti, kas it kā nav maz. Bet. Bet tomēr. Grrrrr.
      • Vot es tagad nezinu, cik tieši ir nobraukts kopš atpirku no Pyro. Ka tik nebūs kādi 40-50k
        Es nez, mož vnk lido pāri bedrēm, nevis izbaudi katru nelīdzenumu? Vismaz es bieži vien spiežu grīdā uz mēreni bedraina ceļa... nu vai arī super lēni, ja ir par traku.
        • Tu zini, gandrīz katik vai nebūs šī metode jāsāk izmantot. Citādi jau teju vairs nav atkāpšanās ceļa, ēēēm, tobiš, vispār ceļa nav. :D Tikai bedres. Tagad ieslēdzu tādu kā pacienta novērošanas režīmu - jāskatās, ka atkal kaut kas nesāk birt, bet, ja birs, tad viss.

          Esi rēķinājusi, kāds Golfroudam patēriņš uz štrāses?
          • Ne gluži. bet kaut kas ap 5 līdz 6 uz simtu, skatoties kā brauc. Man ir pedal to the medal un gāze grīdā. Es gribu normāli izbraukties nevis skaitīt kapeikas.
  • Nu a tu jau vienreiz to gultni mainīji vai arī tas tev vāgenam ir totālais nobraukums? Ja vienreiz mainīji, tad tur visādi var būt, gan jau iepresēja kaut kādu lēto un rezultāts uz sejas. :D

    Te tev nu bija VAG detaļas par piecīti spainī. :D
    • Gandrīz vai tā. Gultnis noteikti bija firmas, iepresēts kvalitatīvi, aizdomas uz pašu "firmu" drīzāk, jo šis jau ir otrais, kas mainīts manā pārziņā, un braucot saudzīgi un akurāti. Čaļi arī nehaltūrē, galvu var likt ķīlā. Attiecīgi - nav daudz variantu. Tagad jāripo un jāskatās / jānogaida.
      Starp citu, ar tām kūtīm tik traki nav. No pusotra tūkstoša un uz augšu tie agregāti tomēr ir ne pa taisno uz šrotu stumjami. ;) Which is kinda nice.
  • par gultņiem. es Poliķim parasti dabūju mainīt aizmugurējos gultņus, kad braucām 4 vai piecratā. Kalpošanas laiks dažādas dārdzības gultņiem atšķīrās.
Powered by Sviesta Ciba