Shis ir posts par shkjebinoshu atgadijumu

« previous entry | next entry »
Jun. 20., 2008 | 10:57 am
mood: sad sad

Otrdien centraa gaidiju autobusu, lai brauktu pie frizieres. Biju ieliidis pieturas buudinjaa, jo aaraa lija, kad kaads man aiz muguras paprasija vai piebraucoshais autobuss ir ceturtais. Pagriezies atpakalj, es jau veeru muti valjaa, lai atbildeetu, ka nav gan, kad peekshnji pa manu optisko nervu uz smadzeneem aizgaaja taads laadinjsh, ka taas (smadzenes) gandriiz izspraaga aaraa pa ausiim.

Prasiitaaja seja bija kaadas slimiibas saeesta. Plakstinji aciim nebija, no deguna vien mazs skrimsliitis palicis, aada noklaata ar nedziistoshaam retaam un visur asinjaina gljotaada. Steidziigi pamainiju fokusu (lai arii tas neliidzeeja manas sasodiiti labaas izteeles deelj) un sanjeemos mieriigi atbildeet, ka nav gan, bet noteikti pateikshu, ja naakoshais autobuss buus ceturtais. Nospriedu, ka deelj plakstinju truukuma, vinjsh bija ar laiku kljuvis pusakls. Paarmijaam veel paaris vaardus.

Un tagad paariesim pie taas shkjebinoshaas daljas.
Tuuliit peec augstaakmineetaa dialoga pamaniju, ka tam ir bijusi maza bet saspringta noveerotaaju kopa.
Kaadas 4-5 tantinjas, ar kuraam es un bezsejis daliijaam pieturas buudinju, bolija acis muusu virzienaa kaa taadi murloki, turot savas sominjas kaa vairogus. Vinju aciis bija taads akls riebums un shausmas, ka man fiziski kljuva slikti.
Sapratu, ka peec vinju uzskatiem, tikai staaveedams blakus tam slimniekam un runaadams ar vinju, arii pats esmu kljuvis inficeets. Jaa, tas cilveeks bija pusakls un visticamaak neredzeeja sho neieicietiibas uzliesmojumu, bet tas bija tik spilgts, ka es pats to no saakuma SAJUTU un tikai tad pagriezos, lai vizuaali apstiprinaatu to, ko man veestija sestaa manja.

Nav nekaads nosleepums, ka esam nozheelojami neiecietiiga tauta, bet es kaut kaa veel joprojaam nespeeju sadziivot ar sho faktu.

P.S. Luuk, taadi cilveeki toch nav pelnijushi pensijas paaugstinaashanu liidz iztikas minimumam :)

Link | ir doma | Add to Memories


Comments {23}

Sindra

(bez virsraksta)

from: [info]galadriela
date: Jun. 20., 2008 - 11:12 am
Link

Man gan liekas, ka tas cilvēks ir cietis ugunsgrēkā.
Ir viņš tāds jā. Redzēts klīstam pa centru.

Atbildēt | Diskusija


The Atis

(bez virsraksta)

from: [info]atiitis
date: Jun. 20., 2008 - 11:15 am
Link

Jaa, pareizi! Nupat acereejos to cilveeku no Daavidshova. Vinjsh, cik saprotu, bija galvu gaazes pliitii iebaazis neiistajaa briidii.
Lai arii neesmu paarliecinats vai tas bija tas pats dzheks.

Atbildēt | Iepriekšējais


bacillus

(bez virsraksta)

from: [info]bacillus
date: Jun. 20., 2008 - 12:06 pm
Link

nu ksenofobija nav raksturīga tikai vecām pensionārēm :)

Varu derēt, ka to cilvēku ir gana nozākājuši un ar pirkstiem nobakstījuši arī visādi puņķaini sīkpirži un sīkpirdes - mūsu 'brīvās jaunatnes" zelta daļa

:)))))

Atbildēt | Diskusija


The Atis

(bez virsraksta)

from: [info]atiitis
date: Jun. 20., 2008 - 12:53 pm
Link

Jaa, noteikti ir kaa tu saki.
Es vnk aprakstiju to konkreeto gadijumu un tur neviens siikpirdis/-e nebija.

Atbildēt | Iepriekšējais


Axa

(bez virsraksta)

from: [info]axa
date: Jun. 20., 2008 - 12:18 pm
Link

liekas es arii vinju esmu reizeem maniijusi, tachu nedomaaju, ka vinja kaites saistiitas ar ugunsgreeku tieshi deguna deformaacijas deelj -
bet taisniiba ir, ka diezgan nozheelojami izturamies pret cilveekiem ar defektiem :(

Atbildēt


her_crow

(bez virsraksta)

from: [info]her_crow
date: Jun. 20., 2008 - 01:18 pm
Link

no cilvēcīgās puses es tev piekrītu par faktu, ka neiecietīgi ļautiņi ir nožēlojami dirsas, kas iespējams nav pelnījuši daudz ko.
no evolūcijas skatupunkta es gan teiktu, ka šādiem deformētiem cilvēkiem nevajadzētu pastāvēt, līdz ar to arī nebūtu neiecietības.
neesi kādreiz aizdomājies, kā būtu, ja mēs visi dzīvotu pēc dzīvnieku pasaules likumiem, kur vājie un nespējīgie iznīktu lielā ātrumā, bet paliktu tikai tie, kas ir tā vērti, lai turpinātu sugu? dažreiz man šķiet, ka daudzas cilvēka radītās vērtības ir absolūti nejēdzīgas, tieši tāpat ka pārmērīgi augstais komforta un cilvēcības līmenis, kas ļauj eksistēt šādiem evolūcijai nevajadzīgiem subjektiem.
no trešās puses - bez cilvēcības un komforta nebūtu attīstības un mēs noteikti vēl aizvien dzīvotu džungļos. bet brīžiem šķiet, ka varbūt tā pat arī būtu labāk.

Atbildēt | Diskusija


Sindra

(bez virsraksta)

from: [info]galadriela
date: Jun. 20., 2008 - 01:37 pm
Link

Jā.. es arī reizēm domāju, ka džungļos būtu uškudī krutāk
:D

Atbildēt | Iepriekšējais


Axa

(bez virsraksta)

from: [info]axa
date: Jun. 20., 2008 - 01:47 pm
Link

mjaa, vieniigi shim cilveekam kaites visticamaak ir tieshi muusu evolucioneejushaas sabiedriibas un/vai sugas krustoshanaas deelj - attieciigi arii vecajos labajos laikos vinjam shaadas probleemas vienkaarshi nebuutu un visticamaak vinjsh buutu vesels un laimiigs kaa gurkjis karaajoties kokaa :)

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


The Atis

(bez virsraksta)

from: [info]atiitis
date: Jun. 20., 2008 - 01:53 pm
Link

Jaa, gaazes pliits ir augstas civilizaacijas auglis :)
Kaut gan, tas, ka vinjam nebuutu shaada kaite, nenoziimee, ka vinjsh nebuutu slims ar ko citu, kas muusdienaas ir daudzmaz izskausts. Heck, chances are, ka vinjsh jau buutu beigts no meera, bada vai puukja uguns!

Atbildēt | Iepriekšējais


The Atis

(bez virsraksta)

from: [info]atiitis
date: Jun. 20., 2008 - 01:49 pm
Link

Jaa, good point!
Esmu aizdomaajies ne vienu reizi vien kaa buutu, ja mees dziivotu tuvu dabai, kaa tu raksti.
Esmu nonaacis pie secinajuma, ka tas buutu ljoti iis, saapiigs, lai arii zinaamaa viizee spilgts un interesants piedziivojums. :)
Otrs secinaajums peec shaadaam paardomaam, man vinmeer ir bijis "Kaa man tomeer patiik civilizaacijas sniegtais komforts!"
Un treshais "ir patiikami un lietderiigi reiz pa reizei pabuut tuvu dabai, bet pilniibaa pietiek ar kempinga tipa izbraukumiem uz paaris dienaam" :))

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


(bez virsraksta)

from: [info]zeno
date: Jun. 20., 2008 - 03:02 pm
Link

Jā, sevi ieliekot "dabai tuvā" sabiedrībā, protams, ir šādas domas. Bet tas ir mūsu evolūcijas sekas. Ja cilvēki vēl joprojām dzīvotu akmens laikmetā, nevienam neienāktu prātā pat doma par to, ka netiek dzīvots pietiekami komfortabli :)

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


The Atis

(bez virsraksta)

from: [info]atiitis
date: Jun. 20., 2008 - 03:12 pm
Link

Toch!
Taa arii bija!
Citaadaak jau muusu senchiem akmens laikmetaa buutu iestaajusies pamatiiga depresija un visi buutu noleekushi no kaadas klints :)

Atbildēt | Iepriekšējais


zeno

(bez virsraksta)

from: [info]zeno
date: Jun. 20., 2008 - 03:16 pm
Link

Heck, reti ir gadījumi, kad jāpiekrīt tev tik pilnīgi. Man jau sen šķiet, ka mūsu sabiedrības reti liberālā tolerance pret cilvēkiem ar garīgām vai fiziskām novirzēm ir kas tāds, kas patiesībā daudz vairāk kaitē sabiedrībai kopumā, nekā dod labumu. Īpaši attiecināms uz noziedzniekiem, kuri pārtiek no valsts naudas, un bieži vien pēc palaišanas brīvībā, turpina savu Ceļu. Mazākā mērā tas attiecināms uz slimiem indivīdiem. Nezin kāpēc sabiedrība uzskata, ka eitanāzija ir evil. Raugoties uz sabiedrību, tā ir panaceja :) Vismaz palūkojoties no slimnieka skatu punkta.
Man šķiet, ka cilvēki aizvien retāk atceras, ka evolucionējuši no pērtiķiem, un ka patiesībā dziļākajā būtībā tos vada tie paši pašsaglabāšanās un sugas turpināšanas instinkti kā miljoniem gadu pirms mūsu ēras, un mēģina paglābt ikkatru garīgi vai fiziski slimo, vai jebkuru citu kurš kaitē sabiedrībai.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


The Atis

(bez virsraksta)

from: [info]atiitis
date: Jun. 20., 2008 - 03:28 pm
Link

Par noziedzniekiem pilniibaa piekriitu!
OK, kaadi nu kuraa valstii tie likumi, bet runaajot konkreeti par Latviju, kur par slepkaviibu tev var iedot paaris gadus nosaciiti, bet par 500Ls izkraapshanu tu vari tupeet cietumaa 10 gadus... man kaut kaa taisniigaakas liekas pagaajusho gadsimtu eksekuucijas tirgus laukumaa. :/

Par visaadiem kropljiem runaajot - cilveeks tomeer ir emocionaals radijums. Normaali imho vajadzeetu buut, ka, ja tu redzi citu savas sugas paarstaavi ciesham, tu centies vinjam paliidzeet. Vnk nevajag iesliigt marazmaatiskos ekstreemos kaa eitanaazijas pilniiga aizliegshana vai spartiska kroplju meshana no klints.

Bet runaajot par iecietiibas problemu Latvijaa es nedomaju, ka taa ir ekskluziiva attieciibaa uz tik mazu grupu kaa invaliidi. Pat mees ar Lauru, buudami latvieshi ar lieko svaru un savaam intereseem automatiski kljuustam par neiecietiibas objektiem vismaz triis dazhaadaam agresiivu cilveeku grupaam :)) Rasisms, nacionaalisms, homofobija, you name it...

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


her_crow

(bez virsraksta)

from: [info]her_crow
date: Jun. 20., 2008 - 04:25 pm
Link

laikam neiecietība rodas no tiem pašiem pirmatnējajiem instinktiem, jo resnums, rasisms, homofobija vai jebkāda smalkākā novirze no ideāla ir pretdabīga parādība šo instinktu izpratnē, tāpēc arī apkarojama. vienīgi tā vietā, lai saplosītu pretdabīgo personu gabalos, kā to dara tīģeri, mēs vienkārši esam neiecietīgi. nu tā tāda spekulācija par tēmu.

bet runājot konkrēti par trakomājām un cietumniekiem - Hitlers savas varas laikā pavēlēja nogalināt visus trakos un trakomājās ierīkot viesnīcas. sak, āriešiem nav nekā kopīga ar trakajiem, āriešu vidū tādu nav. bet dīvaini šeit ir tas, ka gada laikā trako atkal bija tikpat daudz cik sākumā. neskatoties uz Hitlera pūliņiem šos indivīdus iznīcināt, tie visu laiku saradās atkal pēc kāda laika. dabā acīmredzot ir kaut kāds balanss, kas nosaka, ka kaut kādam procentam no nācijas ir jābūt trakiem. and this is serious.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


The Atis

(bez virsraksta)

from: [info]atiitis
date: Jun. 20., 2008 - 04:33 pm
Link

Tiigjeri nogalina saveejos? Nopietni? Nezinaaju.

Par Hitleru. Jaa, peec kaada laika trakie protams atkal savairosies, bet tas nenotiek taa peekshnji. Nesaak peekshnji dzimt vairaak trakie. izskaidrojums vienkaarshi ir, ka Hitlera paveele noziimeeja, ka trakie tiek ruupiigaak apzinaati un atlasiiti. Pirms tam vnk cilveeki nevareja iedomaties ka to ir tik daudz :) Plus, es pieljauju, ka kopaa ar mediciiniski trakajiem tika izniicinaats arii zinaams daudzums politiski trako, tobish to, kuri uzskatija, ka Hitlers nerullee ;)

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


CannibalSmith

(bez virsraksta)

from: [info]cannibalsmith
date: Jun. 20., 2008 - 05:28 pm
Link

GODWIN'S LAW, I WIN!

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


MeiLin

(bez virsraksta)

from: [info]kirsic
date: Jun. 20., 2008 - 10:05 pm
Link

OMG! XD
Kaa es paarsmeejos!

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


The Atis

(bez virsraksta)

from: [info]atiitis
date: Jun. 20., 2008 - 10:08 pm
Link

Ups, no Lauras profila iekomenteeju atkal :P

Atbildēt | Iepriekšējais


?style=mine

(bez virsraksta)

from: [info]darkans
date: Jun. 20., 2008 - 06:29 pm
Link

imo, tas ir kārtējais reliģijas nospiedums cilvēka domāšanā. cik neesmu dzirdējis "katra dzīvība ir svēta" bullshitu. reliģiskie konservatīvisti joprojām uzskata, ka kroplība ir Dieva sods un jāizcieš līdz galam, nedomājot par to kā jūtas pats cilvēks un kādu slogu viņš uzliek tuviniekiem un apkārtējiem.

Atbildēt | Iepriekšējais


CannibalSmith

(bez virsraksta)

from: [info]cannibalsmith
date: Jun. 20., 2008 - 05:26 pm
Link

Nē, vienkārši tās tantiņas neizmeta will seivus pret tā Nargla priestera auru, kamēr tu jau esi Osīša klātbūtnē norūdījies. :)

Atbildēt | Diskusija


The Atis

(bez virsraksta)

from: [info]atiitis
date: Jun. 20., 2008 - 10:10 pm
Link

Labs! :)))
Tev shodien gjeniaalo komentaaru diena?

Atbildēt | Iepriekšējais


bacillus

:DDDDDD

from: [info]bacillus
date: Jun. 21., 2008 - 05:28 pm
Link

Daudz kas šajā diskusijā ir salīdzināts un daudz kas spriests :))

Tomēr gribētos akcentēt, ka pirms kaut kā salīdzināšanas, padomajiet, vai salidzināmos nešķir pārāk lieli kalitatīvo īpašību un arīdzan laika bezdibeņi :)))))

Atbildēt