[icon] fadu -
View:Recent Entries.
View:Archive.
View:Friends.
View:User Info.

Time:05:31 pm
paskaidrojiet man pēdējo teikumu, trīs reizes izlasiju nesapratu - kur "atpakaļ?, kā es zināšu, ka tā saķere ir atjaunota... nu kās man bija jādār... jāatgriežās tai pozīcijā pirms es gribēju pagriesties, ja?... pag , un tas viss ir jāizdara pa 3 sekundēm? Vāks ;o/

"...Ja automašīnai sāk slīdēt priekšpuse, tad izplatītākā autovadītāja kļūda ir mēģināt stūri sagriezt vēl vairāk, tādejādi papildus noslogojot priekšējos riteņus. Pareiza rīcība šādās situācijās ir psiholoģiski grūti izpildāma, jo stūre būtu jāatgriež nedaudz atpakaļ, jāatjauno saķere un jāmēģina griezt līkumā atkal..."(c)
comments: Leave a comment Previous Entry Tell A Friend Add to Memories Next Entry


[info]ib
Link:(Link)
Time:06:36 pm
Man tika skaidrots vienkāršāk.
Tip, ja mašīnu sanes pa labi, tad psiholoģiski stūri gribas griezt pa kreisi, bet tādā veidā tu mašīnu slidini vēl vairāk. Tāpēc stūre būtu jāgriež arī pa labi, lai riepas atrod to maģisko saķeri un tad mēģināt iztaisnot mašīnu.
Lai dies' nogrābstās to atcerēties brīdī, kad panikā slīdi grāvī :D
(Reply to this) (Thread)


[info]fadu
Link:(Link)
Time:06:43 pm
(pukst)ko turvar griezt vai negriezt, es pāris gadus atpakaļ gribēju izbraukt no pagalma, nu man tur uzreiz pa kreisi jāgriežās, nu tad mašīna neturāli vienkārši slīdēja šķērsām ... tā plūstoši un lēni ... un tici man tur NEKĀ nevarēja darīt. visās joslās visi sastiga (es redzēju) ... labi, ka es braucu ar pirmo, jo apstājos pirms izbraukšanas un arī tas , ka es praktiski nekad nepalielinu atrumu. Kaut gan tai brīdī tam nebija nekādas nozīmes. Es vienkārši aizslīdēju līdz nomalei. Ar riepām atsitos pret nomali un apsolijos, ka tai pašā dienā nolikšu braucamo garažā ...
(Reply to this) (Parent) (Thread)

[info]bumsis
Subject:
Link:(Link)
Time:07:28 pm
Emmm...ziņķārības dzīts jautājiens...pa kuru laiku Tu vēl uz citiem braucējiem palūrēji?;)PPP
(Reply to this) (Parent) (Thread)


[info]fadu
Link:(Link)
Time:07:31 pm
man bija jāredz, kādu TAS viss atstāj iespaudu uz apkārtējiem ceļa satiksmes dalībniekiem
(Reply to this) (Parent)

[info]bumsis
Link:(Link)
Time:07:18 pm
Nu moins!
Man vēl lakoniskāk paskaidroja...ja TAVA pakaļa saslīd pa labi, tad stūri arī griez pa labi...
Interesanti, pa kuru laiku man grozīt stūri, ja jāspiež ciet acis un jāskaita Tēvreize.:)PPP
(Reply to this) (Thread)


[info]fadu
Link:(Link)
Time:07:22 pm
;o(( kā es varu kontrolēt savu pakaļu... kad man stūre rokās un kājas meklē pareizo pedāli ;o///
(Reply to this) (Parent) (Thread)

[info]bumsis
Link:(Link)
Time:07:26 pm
aij...es jau te pāris dienas čīkstu, ka man sākas panika.Braukšana, kursos, sāksies akurāt uz lielākajiem sniegiem.:)
Man tik vot ar savu blondo paka...emm...galvu...pa pilsētu pamīcīties.Man jāatrod DIKTI mierīgs instruktors.:(
(Reply to this) (Parent) (Thread)


[info]fadu
Link:(Link)
Time:07:29 pm
Ja godīgi.... tad tev ir BAIGI paveicies, jo ja tu varēsi nolikt to braukšanu tādos laika apstākļos, būsi tiešām sakarīgs braucējs, man par to kāds stāstīja ... labi atceros... Nu man jau rudens laikam bija
(Reply to this) (Parent)

[info]w_
Link:(Link)
Time:06:37 am
aizbrauc uz kaadu gludu un sasnigushu laukumu un pameegjini ko mashiina dara ja to sanes. tad ar redzeesi, kas sanaak, kas nee.
bet par to priekshpuses sliideeshanu, bez konteksta jokaini drusku izklausaas. vareetu buut domaats taa, ka riepas aatraak pazaudee sakjeri, ja ir sagrieztas shkjeersaam mashiinas kustiibas virzienam (ne veelamaas braukshanas, bet tieshi kustiibas :) ), taapeec kritiskaa situaacijaa vajag prieksheejos ritenjus pagriezt tajaa pashaa virzienaa, kaa shljuuc mashiina. veel, ja nav automaats, sajuugu paliidz izspiest.
(Reply to this) (Thread)


[info]fadu
Link:(Link)
Time:07:43 am
NAU - nav automāts!!! Es zināju, ka TAS ir labi! ;o)))
(Reply to this) (Parent) (Thread)

[info]w_
Link:(Link)
Time:11:36 am
tas vienkaarshi ir savaadaak ;)
(Reply to this) (Parent)


[info]aizliegts_v
Link:(Link)
Time:10:51 am
Par to sajūgu strīdīgs jautājums, kā kuram auto. Pakaļpiedziņai viennozīmīgi jā, priekšpiedziņai ļoti individuāli.
(Reply to this) (Parent) (Thread)

[info]w_
Link:(Link)
Time:10:55 am
tomeer, tomeer, nemaakulis ar gaazi/bremzi var sataisiit vairaak shaizes kaa izspiezhot sajuugu un ljaujot ritenjiem griezties tik, cik tie zemi speej sakjert.
(Reply to this) (Parent) (Thread)


[info]aizliegts_v
Link:(Link)
Time:11:39 am
Nu jā, sliktāk jau vairs nebūs :)
(Reply to this) (Parent)


[info]aizliegts_v
Link:(Link)
Time:10:50 am
Mēģināšu paskaidrot. Ja Tu braucot vai uzdodot gāzi (piemēram, izbraucot no stāvvietas) pagriez ratus pa labi, bet auto mēģina iet taisni (negriežas pietiekami), tad mazliet jāsamazina gāze, parasti ar to pietiek, lai saķere parādītos.

Mazliet tehniskas informācijas. Tavam auto ir priekšējo ratu piedziņa, ja uzdod gāzi, tad priekša paceļas mazliet uz augšu (inerce vainīga), pasliktinās ratu saķere ar ceļu. Vienlaicīgi motors cenšas arvien stiprāk griezt riteņus. Šamējie sāk slīdēt. Ja riteņi slīd, tad tie vairs nespēj novirzīt auto no iesāktā virziena, t.i., nespēj auto pagriezt, rati skatās pa labi, bet auto iet taisni (atkal inerce). Kad Tu mazliet atlaid gāzi, mašīna sasveras uz priekšu (inerce vēlreiz), piespiež ratus stiprāk pie zemes, arī motors vairs necenšas tik ļoti griezt ratus, tāpēc šiem ir vieglāk turēties pie zemes, saķere parādās un auto sāk iet uz to pusi, kur pagriezti rati.

Var arī pagriezt stūri taisnāk, bet psiholoģiski to tiešām ir grūti izdarīt un reizēm tā nemaz nevar darīt, jo tad auto pa taisno iebrauks puķu dobē.
(Reply to this) (Thread)


[info]fadu
Link:(Link)
Time:12:36 pm
man liekas paliek skaidrs... paudies ;o*
(Reply to this) (Parent)

[icon] fadu -
View:Recent Entries.
View:Archive.
View:Friends.
View:User Info.