[icon] fadu - Post a comment
View:Recent Entries.
View:Archive.
View:Friends.
View:User Info.

Time:10:50 am
Mēģināšu paskaidrot. Ja Tu braucot vai uzdodot gāzi (piemēram, izbraucot no stāvvietas) pagriez ratus pa labi, bet auto mēģina iet taisni (negriežas pietiekami), tad mazliet jāsamazina gāze, parasti ar to pietiek, lai saķere parādītos.

Mazliet tehniskas informācijas. Tavam auto ir priekšējo ratu piedziņa, ja uzdod gāzi, tad priekša paceļas mazliet uz augšu (inerce vainīga), pasliktinās ratu saķere ar ceļu. Vienlaicīgi motors cenšas arvien stiprāk griezt riteņus. Šamējie sāk slīdēt. Ja riteņi slīd, tad tie vairs nespēj novirzīt auto no iesāktā virziena, t.i., nespēj auto pagriezt, rati skatās pa labi, bet auto iet taisni (atkal inerce). Kad Tu mazliet atlaid gāzi, mašīna sasveras uz priekšu (inerce vēlreiz), piespiež ratus stiprāk pie zemes, arī motors vairs necenšas tik ļoti griezt ratus, tāpēc šiem ir vieglāk turēties pie zemes, saķere parādās un auto sāk iet uz to pusi, kur pagriezti rati.

Var arī pagriezt stūri taisnāk, bet psiholoģiski to tiešām ir grūti izdarīt un reizēm tā nemaz nevar darīt, jo tad auto pa taisno iebrauks puķu dobē.

From:
( )Anonymous- this user has disabled anonymous posting.
Username:
Password:
Subject:
No HTML allowed in subject
  
Message:

Notice! This user has turned on the option that logs your IP address when posting.

[icon] fadu - Post a comment
View:Recent Entries.
View:Archive.
View:Friends.
View:User Info.