šķeļot viļņus -
View:Jaunākais.
View:Arhivētais.
View:Draugi.
View:Par sevi.

Time:13:22
Fantastiski, tikko papildināju savu "mīlētāko uzņēmumu topiņu"!
Bez Rīgas Satiksmes, Lattelecom un AirBaltic tagad arī slavas altārīti varētu Nordea bankai uzcelt.
Bļin, kaut kādi bomžu kantori, ka biznesu mūrē uz cilvēku (es atvainojos, sekos smaga valoda) appišanu, drāšanu un čakarēšanu?!?
comments: Nospied sarkano podziņ Previous Entry Tell A Friend Add to Memories Next Entry

[info]unpy
Link:(Link)
Time:13:24
Klāj vaļā, ko šie sastrādājuši? Man kaut kad pie šiem jāiet pēc jaunās kartes pakaļ - saki, ir jēga padomāt par šo nomaiņu pret kādiem citiem?
(Reply to this) (Thread)

[info]chaika
Link:(Link)
Time:13:38
Ō! Kāreiz kartes sakarā palūgšu uzmanīties, ja nevēlies norauties sodu (nieka 5.11 LVL mēnesī) par padrādu bankai, kaut nevienā brīdī kontā nav bijis mīnuss.
Kaut kad š.g. maijā vecajai bija notecējis termiņš, par ko arī bankai pohui, paldies, ka pats pamanīji un pieteicies. OK, karti paprasīju, karti izsniedza, viss čiki...BET čiki, kamēr nesāc to lietot - es pati nesaprotu un tādēļ paskaidrot nespēšu, bet, mans gadījums bija tāds, ka ar šo karti biju pirkusi ļopenes biļetes internetā. Nopirku, aizlidoju, atlidoju, un tad kaut kad arī man no konta atlikuma nomīnusojās biļešu cena + ņekiji 5.11.. Šodien zvanu, prasu, kas tas tāds (gan jau pats bšui pamanījis, cik viņiem 'saprotama' internetbanka), jo atšifrējas ar tādiem pašiem vārdiem, kā aviobiļetēm novilktā nauda. Uz ko man skaidroja, bet es riža, man tā arī nedalec, bet būtībā jaunajai kartei man neesot ķeksītis pie 'automātiska rēķinu atmaksa', kas nozīmē, ka man pēc katra pirkuma (nezinu, vai tas attiecas arī uz veikalā pirktu desu) ar šo karti, jāiet in-bankā un no kaut kurienes uz kaut kurienei vēl manuāli jāpārskaita - čoļi samudrīts tā, ka ir kartes konts un vēl kaut kāds subkonts? ES NESAPROTU! Karoč, ar pozitīvu atlikuma bilanci pamanījos palikt bankai parādā uz 20. datumu viņiem vien saprotamā veidā.
Un vai mani kāds brīdināja pie kartes izsniegšanu par šādu fīču? I dont think (remember) so. Kas jādara - int-bankā sadaļā 'sarakste' jāraksta bankai lūgumiņš pieslēgt to fīču un vēl piekodināja pašai pasekot līdzi (A KĀ?? sagaidīt, vai atkal novilks pieci lati???), vai no bankas puses tas ir izdarīts, vai automātiskā faking rēķinu apmaksa strādā.


Nu, vai nav padlas?
Es atvainojos.

Daudz laimes dzimšanas dienā.
(Reply to this) (Parent) (Thread)


[info]gary_crant
Link:(Link)
Time:13:40
ES NEKO NESAPRATU
(Reply to this) (Parent) (Thread)

[info]chaika
Link:(Link)
Time:13:43
JĀĀĀ!!11
(Reply to this) (Parent)


[info]au
Link:(Link)
Time:13:43
bļa, es pilnīgi neko nesapratu, tasirkā?
(Reply to this) (Parent) (Thread)

[info]chaika
Link:(Link)
Time:13:46
A KURŠ SAPRATA? Es tikai sapratu, ka vajag ieviest 'automātisko rēķinu apmaksu', jo savādāk sanāk (?), ka es, norēķinoties ar šo karti, nevis ņemu no savas tur esošās naudas, bet aizņemos no bankas? ES PATI NESAPROTU, es jau saku, prāta vēzi var dabūt!
(Reply to this) (Parent) (Thread)


[info]au
Link:(Link)
Time:13:47
ā, tagad kaut ko saprotu, bet tā ir pilnīga cilvēku pišana, ekskuzējiet manu frančval!
(Reply to this) (Parent) (Thread)

[info]chaika
Link:(Link)
Time:13:53
Es, protams, atgādināšu, ka šī ir varbūt mana interpretācija, es ļoti vēlos saprast, kas ir noticis, bet neesmu, protams, pārleicināta, ka esmu kaut nieku sapratusi. Kolēģis šitā jau pamanījās pakāst 10 latus un daudz nervus, a tas mēs 2 cilvēki un 1 kantori, bet kas pa visam nenotiekās...

Nē, nu es jau, protams, esmu arī ļoti vieglprātīga naudas jautājumos, bet pat piespiežoties, ir lietas, ko nesaprotu.
(Reply to this) (Parent) (Thread)


[info]str
Link:(Link)
Time:14:28
vai tu mainīji kredītkarti - ti uz citu veidu?
(Reply to this) (Parent) (Thread)

[info]chaika
Link:(Link)
Time:14:30
Nē. Nu, tur citas nianses biš pamainījās (arī nesapratu), bet pēc būtības tas neskāra šo 'automātiska rēķinu apmaksa' fīču.
(Reply to this) (Parent) (Thread)

[info]chaika
Link:(Link)
Time:14:31
Tb izmaiņas bija pa citu tēmu, šitas kā 'jaunumiņš' klāt nāca.
(Reply to this) (Parent)

[info]unpy
Link:(Link)
Time:13:45
Paldies par apsveikumu, izklausās nelāgi. Jā, mani viņu internetbanka arī mulsina, bet neesmu tik rūpīgi nekam īsti tur sekojis, jo Nordea nav mans centrālais, tur tik tāds rezerves konts. Izklausās, ka tik tiešām būs jānomaina pret ko citu.
(Reply to this) (Parent) (Thread)

[info]chaika
Link:(Link)
Time:13:49
Nē, nu es jau nezinu, kāda Tev tā karte (es par kredītkarti bļaustos, ja) un vai kartei ir nozīme vispār, vai tas vnk bankas (appisēju) uzstādījums.. Nu, viss bija labi, kamēr to nelietoju, kā palietoju, tā piečuks pa kāju. Tb ar parastu pārskaitījumu problēmasnebija, problēmas ir ar kaut kādiem rēķiniem (lai kas zem tā pavilktos..).
(Reply to this) (Parent)


[info]tipa75
Link:(Link)
Time:14:04
A man atkal liekas kruta šitais - es kā Nordea, kā pamatbankas lietotājs par sajutos glaimota, jo par šito viņiem kkad pīkstēju. Ja ir tā, kā tu stāsti, tad iznāk, ka nozogot karti nemaz nevar notrallināt visu manu naudu vienā piesitienā kaut ko netā pērkot, jo es i-bankā redzu jautājumu - Tipa, tu toš šito pirki? Ja turpini mēnešiem tērēties un neatbildēt (neapstiprināt) tad dabū sodu ka pati nezini ko gribi.

No tavas puses izskatās neforši, jā. Bet bankas jau vispār necenšas paskaidrot karšu noteikumus - pienāk rēķins, tad priecājies....
(Reply to this) (Parent) (Thread)

[info]chaika
Link:(Link)
Time:14:08
Tu izskaties saprotoša - a kā tagad būs, nu, man konta izrakstā parādās novilkta ļopenes nauda un novilkts sods, man taču nav tagad tur tomēr kaut kas no kaut kurienes uz kaut kurieni jāpārskaita? viņi atvilka paši, paņēma sodu un viss? Nav risks, ka par šo pašu keisu man arī nākammēness noņem pieci lati?
(Reply to this) (Parent)


[info]shanietis
Link:(Link)
Time:20:34
Izskatās, ka tev ir algas konts un esi paņēmusi kredītkarti, kurai ir atsevišķs konts. Ja uz to neiet alga, tad tev ir tajā caur internetbanku jāizskaita nauda. "Pozitīvs atlikums" tur bija tāpēc, ka esi skatījusies piešķirtā kredīta apjomu, jo nauda kā noprotu, uz kredītkartes konta neesi aizskaitījusi. Tiesa ir arī jābūt redzamam ciparam atsevišķā kolonā , kas rāda reālās naudas atlikumu. Tērējot kredītlīniju, tas ir jāatmaksā katru mēnesi - minimālā summa ķipa 5% + bankas procenti par kredīta izmantošanu, ar ko arī apsveicu :)
(Reply to this) (Parent) (Thread)

[info]chaika
Link:(Link)
Time:20:41
Nē, nē, nē.
Karte ar darbavietas garantētu kredītlimitu. Kontu tai kartei zinu tikai vienu, tai kontā kaut kādi sīkumi PLUSĀ glabājas, kredīta apjoms ir pavisam cits cipars.
Konts ar lred;itlimitu uz kura pat ir nauda! Es vnk internetā pērkot aviobiļetes, pēc tam nedevos uz internetbanku un neizveicu tur kaut kādas nezināmas darbības, lai tā nauda, kas ir kontā (PLUSĀ) tiktu izmantota pirkuma apmaksai.
(Reply to this) (Parent) (Thread)


[info]shanietis
Link:(Link)
Time:20:49
Te vajag Etiopijas žīdu, lai to stāstu skaidrā prātā saprastu līdz galam :) Kontā kautkādi sīkumi plusā un no tā pērk ar karti aviobiļetes - tik tālu vēl skaidrs. Bet vai tie sīkumi bija lielāki par aviobiļetes cenu?
(Reply to this) (Parent) (Thread)

[info]chaika
Link:(Link)
Time:20:55
Jā, sanāca biļetei un vēl pārpalika, lai to sodu man novilktu da i tad vēl pārpalika. Karoč tas viss uz POZITĪVA konta atlikuma fona. Tur vnk kaut kāda figņa pa vidu - ir karte un ir konts ar manu naudu un tas, redz, sanāk nav viens un tas pats. Saproti? Es ne.
(Reply to this) (Parent) (Thread)


[info]shanietis
Link:(Link)
Time:21:10
Sanāk, ka tev algas konta maksājuma karte tagad ir aizstāta ar kredītkarti? Savādāk to grūti izskaidrot.
(Reply to this) (Parent) (Thread)

[info]chaika
Link:(Link)
Time:21:16
Nē, alga iet uz citu kontu, šitā (jā, kredīt)karte ir tīri komandējumu vajadzībām vispār dota-ņemta, bet lietot jau visādi var, tikai nav īsti skaidrs, kā ar naudu nepalikt parādā.


Es tik daudz izrunājos, ka nevar saprast, vai tas jau nekļūst bīstami?
(Reply to this) (Parent)


[info]str
Link:(Link)
Time:13:28
nu nu?
(Reply to this) (Thread)

[info]chaika
Link:(Link)
Time:13:38
Izkratīju sirdi unpajam.
(Reply to this) (Parent)


[info]kautskis
Link:(Link)
Time:13:33
Vai tad to pašu nevar teikt par visām bankām?
(Reply to this) (Thread)

[info]chaika
Link:(Link)
Time:13:38
Lasi augstāk - nebija gadījies.
(Reply to this) (Parent)

šķeļot viļņus -
View:Jaunākais.
View:Arhivētais.
View:Draugi.
View:Par sevi.