Zaļā vārna ir un paliek zaļā vārna


June 12th, 2009

5 par krīzi un viens naidam @ 10:17 am

Ko es esmu iemācījies no krīzes:

1) visi cilvēki līdzko iestājas krīze, dižķibele vai kāda cita visvalstiska ekonomiska kataklizma kļūst par finansu ekspertiem un mikro ekonomikas analītiķiem. Spējot savilkt analoģijas ar visām pasaules valstīm.

2) Cilvēku uzmanību no šaušmām par lata devalvāciju piedraudot ar augstāku nodokli var pārslēgt 2 min. Un neviens vairs par devalvāciju nedomā. Piedevām man liekas, kad pateiks, lai nepaceltu nodokļus mēs devalvēsim latu daudzi vēl ar prieku nopūtiesies un teiks vai ku labi.

3) Cilvēki zin un saprot, ka patreizējā valdība ir tie sliktie, zākā viņus, nosoda viņu rīcību. Bet pašvaldību vēlēšanās ievēl viņus pa otram lāgām. Tā sacīt drošāk būs, vai sazagušies jau ir tagad arī mums atmetīs. Un sāk nosodīdīt, zākāt un vainot visā pa jaunam.

4) Visi ir lieli runātāji darītāji , gan tā mazāk. Galvenais runāšanas flagmanis eksperts Zanders.

5) Mana jaunības dienu atziņa, ka ja tu dzīvo Latvijā tu iemācies un zini tādas lietas, kas pārceļoties uz mierīgākas attīstības valsti dod tev priekšrocības nesalīdzināmas.

p.s. galvenais atcerēties, ko saka visi viltnieki krīze ir iespēju laiks. Un vienīgais, kas mani no sirds kretinē, ka sūdzās par krīzi un lūdz valdības atbalstu nevis maznodrošinātie, pensionāri , kas tiešām dzīvo uz bada sliekšņā ar grašiem, bet gan nabaga uzņēmēji. Kuriem tagd leksus jāpārdod un nevar uzturēt mīļāko modeli, jālūdz valdībai atbalsts, lai šīs pirmās nepieciešamības preces nezaudētu ! HATE IT !
 

Comments

 
[User Picture Icon]
From:[info]keikoo
Date: June 12th, 2009 - 10:38 am
(Link)
es ceru, ka tu saproti, ka pēc šī ieraksta arī uz tevi pašu daudzi punkti attiecās.. :)
[User Picture Icon]
From:[info]spike
Date: June 12th, 2009 - 11:03 am
(Link)
zinu, tā ir daļēja paškritika pie viena.
From:[info]sursurs
Date: June 12th, 2009 - 11:21 am

nu vai zini!

(Link)
par uzņēmējiem gan nevaru piekrist! Tie principā arī ir vienīgie, kas maksā kādus nodokļus - gan paši, gan arī izmaksājot algas darbiniekiem, no to ienākumiem nāk tā nauda budžetā.
To vnk neviens nepadomā, no kriens tā nauda rodas! Ja nebūs uzņēmēju, nebūs vispār ieņēmumu gandrīz nekādu. Taču lv tā vietā, lai, ja ne atbalstītu uzņēmumus, tad vismaz netraucētu, tiek darīts viss, lai tie nabadziņi nolikvidētos pat īsti neuzsākuši darbību. Piemēram, VIDam nauda atrodas par 3gadus sūtīt brīdinājumus par LVL 0,01 nesamaksu budžetā!!! (reāls gadījums)

Piereģistrēt sabiedrību ir viegli, bet pēc tam sākas vājprāts - ar atskaitēm nodokļiem (kuri jau no pirmās darbības dienas ir tādi paši kā sabiedrībai, kas nostrādājusi 10gadus)utt..
[User Picture Icon]
From:[info]spike
Date: June 12th, 2009 - 12:00 pm

Re: nu vai zini!

(Link)
es nerunāju globāli par visiem uzņēmumiem/uzņēmējiem, bet tieši par to sadaļu, kas saka, ka viņiem vajag šīs subsīdijas, kas ir pseido uzņēmēji, kuriem uzskata,ka viņi tādi ir, bet uzņēmējs nez kāpēc es pieļauju un ceru, ka vismaz ir iepazinies ar Keinsa teoriju, nevis tikai ar iespēju paķert kredītu no bankas un paļauties uz likteni.
Atskaites ir pilnīgi normāla lieta visur. Un es piekrītu,ka uzņēmējdarbība mūsu valstītī tiek veicināta ļoti "savdabīgām" metodēm.
Piereģistrēt protams,ka ir viegli, bet ja tu esi uzņēmējs tad uzņemies darbību, nevis reģīstrē, daudz runā, un ceri ka viss notiks pats par sevi.
[User Picture Icon]
From:[info]wilkacis
Date: June 12th, 2009 - 01:10 pm

Re: nu vai zini!

(Link)
Tagad tev pašam jāpārlasa uzrakstītais 1. punkts, čalīt! ;)
[User Picture Icon]
From:[info]spike
Date: June 12th, 2009 - 01:46 pm

Re: nu vai zini!

(Link)
man ir diploms, kas pierāda pirmo punktu! Bet es teiksim medicinā nejaucos un necenšos glābt cilvēkus
[User Picture Icon]
From:[info]wilkacis
Date: June 12th, 2009 - 02:22 pm

Re: nu vai zini!

(Link)
Nevaru nepiekrist vairāk. Man, piemēram, liekas, ka ir ļoti labi, ja cilvēki iedziļinās valsts lietās, tai skaitā ekonomikā.
Diploms pats par sevi nav gudrības garants un iemels, lai citus sauktu par idiotiem kā to dari tu manā gadījumā.
Arguments par medicīnu - to es dzirdēju no viena sava pasniedzēja. Tikai viņa nostādījums bija - ja neesi politologs, nerunā par politiku. Pilnīgs wtf.
[User Picture Icon]
From:[info]spike
Date: June 12th, 2009 - 02:35 pm

Re: nu vai zini!

(Link)
Par diplomu es pilnība piekrītu. Un piekrītu par iesaisti politikā. Tikai nedz kāpēc visi skaļākie runātāji neko nedara.
Un tevi es ik palaikam saucu par idiotu tāpat kā tu mani :D Labi apsolos tā vairs nedarīt!
Un es zinu,ka makroekanomikā cilvēki,kas zin,ko runā ir ļoti maz. Es noteikti neesmu viens no viņiem, bet es arī nesaku, ka visa valdība ir idioti un nemāk pieņemt lēmumus. Un ka es to darītu labāk. Un es ļoti labi apzinos,ka makroekanomiskās iešprices nevar vērtēt cilvēks, kas ir citas profesijas pārstāvis.
[User Picture Icon]
From:[info]wilkacis
Date: June 12th, 2009 - 03:32 pm

Re: nu vai zini!

(Link)
Un arī tie, kas zina, ko runā, mēdz kļūdīties.

Mana demagoģija:
Man vakar patika kā diskusijā runāja vecis no LDDK (kurš izskatījās pēc Haritonova ļaunā dvīņubrāļa) - iesaistieties, darbojieties, nedirsiet. Vismaz tie vēl kko dara. Pretēji tam ļoti skaisti tautu pārstāvēja Pēteris Liepiņš. Aptuveni: "NVO ir sūdi, bet, ja man atņemsit naudu, es jūs norakšu".
[User Picture Icon]
From:[info]spike
Date: June 12th, 2009 - 03:59 pm

Re: nu vai zini!

(Link)
Lūk tulaikam pozitīvā veidā saki, ko es gribēju pateikt negatīvā. Ka vajag iesaistīties un darīt, mainīt. Lūk es nepārzinu likmdošanu un politaloģiju vēl mazāk, bet man liekas,ka tauta var atcelt ar kaut kādu referendumu kaut kādu progresīvā nodokļa ieviešanu.
Nu ar NVO ir tā,ka daži no viņiem paši tikai nāsīs naudiņu sūc, bet tie ,kas dara tas ir apsveicami
[User Picture Icon]
From:[info]spike
Date: June 12th, 2009 - 01:46 pm
(Link)
Es neteicu,ka visi ir lohi, es tikai secinu,ko redzu.
Un vispār atdzīta lieta, ka krīze ir iespēju laiks. Es nesaku, ka krīze ir laba lieta, un nesaku,ka viņa ir laba, tad ja tu vienkārši strādā.
[User Picture Icon]
From:[info]wilkacis
Date: June 12th, 2009 - 02:27 pm
(Link)
Ar ko krīzes laiks ir lielāks iespēju laiks par pārējo laiku? Tas gan mani interesē.

Vispāratzīta (vai "vispār atDzīta") lieta ir tas, ko angļi sauc par "weasel word" jeb vārds, kas cenšas sniegt mākslīgu uzticamību sacītajam, neatbalstot tos ar faktiem vai argumentiem.
[User Picture Icon]
From:[info]spike
Date: June 12th, 2009 - 02:32 pm
(Link)
Pajautā Sorosa onkulim, vai palasi kā viņš taisīja naudu. Tur būs atbilde kāpēc krīze ir iespēju laiks. Protams,krīze nav biznesa ētikas uzplaukuma laiks
[User Picture Icon]
From:[info]wilkacis
Date: June 12th, 2009 - 03:34 pm
(Link)
Bet ko lai dara, ja cilvēki dalās Sorosos (0.1%) un Jāņos Sešpakās (99.9%)? :)
[User Picture Icon]
From:[info]spike
Date: June 12th, 2009 - 03:59 pm
(Link)
Nu tā vienkārši ir skarbā realitāte. Un nesatraucies es 100% esm sešpakas pārstāvis
[User Picture Icon]
From:[info]spike
Date: June 12th, 2009 - 02:35 pm
(Link)
un sry, ka izdzēsu tavu sākuma tekstu, es dzēsu ārā savējo un kaut kā parāvu tavējo līdzi