|
[Jun. 2nd, 2011|02:36 pm] |
Lasu dienā.lv tekstu par Baltkrievijas prezidenta vēlēšanām (kur divi kandidāti iekļuvuši stingrā režīma kolonijā), un tekstā izclets vārds "nauda", pārlaižot ar kursoru pāri, izlec teletrade.lv semināra reklāma.... daragaja pubļika, ja hujeju |
|
|
Comments: |
Sis reklamas ir riebigas (lietotajiem) un vel pie tam daudzviet nevieta, ja.
lūk, lūk! kāpēc laikraksta elektroniskajā versijā ir nevis saites uz citiem būtiskiem materiāliem vai kaut vai skaidrojošo vārdnīcu, bet gan uz fakin reklāmām?
Atbilde ir tevis minētajā atslēgas vārdā: "nauda"! :)
zinu jau zinu. bet inčīga tā lietiņa vārdā "virtualitāte" un "internets"
| From: | hotai |
Date: | June 2nd, 2011 - 02:46 pm |
---|
| | | (Link) |
|
neatceros kura, bet nesen viena cibiete, kurai sekoju, lielījās, ka pirms pāris gadiem šito reklāmas veidu izdomājusi.
| From: | _re_ |
Date: | June 2nd, 2011 - 03:14 pm |
---|
| | | (Link) |
|
barbala. taču viņi tik iedomājās, ka tas nu gan būtu bijis prikols, bet nelaida tautās. | |