(bez virsraksta) @ 04:02
![[info]](http://klab.lv/img/userinfo.gif)
ko jūs, nariki, iesakāt mācību procesam? t.i., lai varētu ilgstoši negulēt, koncentrēti domāt, ar prieku iedziļināties, pavilkties, kvalitatīvi analizēt informāciju.
| | Add to Memories | Tell A Friend
P'n'P - Psihodēlija & Psihonauti. |
|
|
22. Aprīlis 2006(bez virsraksta) @ 04:02![]() ko jūs, nariki, iesakāt mācību procesam? t.i., lai varētu ilgstoši negulēt, koncentrēti domāt, ar prieku iedziļināties, pavilkties, kvalitatīvi analizēt informāciju. | | Add to Memories | Tell A Friend Comments(ir doma)
p.s. vārds "nariki" izklausās diezgan naidīgi un augstprātīgi.... imo šāda uzruna nevienam nav nekāds dižais pagodinājums....
(Reply to this)
(Thread)
Nariki var sevi saukt kā grib. Cilvēki, kuru intereses ir.. eee.. mācīties, nevar.
(Reply to this)
(Parent)
tu zini, kā ir, kad riebjas un garlaiko visa tēma savā būtībā un dziļumā, morālē un motivācijā, nabadzībā un bagātībā, turklāt apmuļļāta un atsviesta atpakaļ, lamāta un pelta, teksts- sarakstīts bezcerīgi slikti, un līdz nodošanai - pāris nedēļas.
Amfetamīns rada nepārspējamu uzņēmību un koncentrāciju... bet pēc 3-4 dienām ir depresija un diezgan smaga.
(Reply to this)
(Thread)
Cik man ir naacies, tad tieshi taa kaa tu teici, bet veel ir fakts, daudz kas ir atkariigs no cilveeka, ja tev ir smadzenes un speeciigs raksturs, depresijas nebuus, bet tikai kjermenja nogurums.
(Reply to this)
(Parent)
kokaīns, amfetamīns. bet nu par visu, protams, ir jāmaksā. Vienreiz gadā (tikai!) varbūt var.
(Reply to this)
(Thread)
eL eS Dē.
Neguleesi, domaasi, anaalizeesi. Es uz taas mantas uztaisiiju diplomdarbu un gleznošanas praksi kopā 4 dienu laikā. Lietošanā bija liquid drops. 6as uz viena cukura grauda. Apmēram 1/4 cukura dienā, līdz jūt, ka sāk nogurums nāk virsū. Svariigi nepārforsēt, jo tad nevar savākties un sākt visu darīt pārāk abstrakti. LSD ir darbam ar galvu-- un pēc tam nejutīsies kā sūds un nebūs 'crash' kā tas ir stimulantiem. (ir doma)
|
Powered by Sviesta Ciba |
P'n'P - Psihodēlija & Psihonauti. |
|