būtībā var jau paņemt jebkuru tēmu un aiziet dziļumā (jeb garlaicībā), pakampt kā ronīts zobos, un nonirt dzīlēs. :
es tikai nedomāju, ka pēc tā būtu jebkāda vajadzība, filosofija nav vajadzīga, vajadzīga ir ticība un dzeja. tā es patiešām domāju. es tikai nezinu vai es tā domāju jo esmu pastulba, vai tādēļ ka esmu gudra un izvēlos šitā domāt. to es lūk nekad neuzzināšu. atvainojiet, atkal kļuvu garl... t.i. filosofiska
es tikai nedomāju, ka pēc tā būtu jebkāda vajadzība, filosofija nav vajadzīga, vajadzīga ir ticība un dzeja. tā es patiešām domāju. es tikai nezinu vai es tā domāju jo esmu pastulba, vai tādēļ ka esmu gudra un izvēlos šitā domāt. to es lūk nekad neuzzināšu. atvainojiet, atkal kļuvu garl... t.i. filosofiska
Comments
Bet patiesībā jau tev pietiktu ar pāris komplimentiem dzīvē/cibā, lai tas radītu ilūziju, ka esi interesanta. Un ja rastos ilūzija, ka tu esi citiem interesanta, tad pēc kāda brītiņa arī tu pati spētu sevī saskatīt kaut ko labu.
Vai vēl labāk patiesībā ir sadzirdēt kaut ko labu par sevīm no pavisam nepazīstamiem cilvēkiem, tas ir kaut kā it kā pārliecinošāk, jo parasti jau pazīstamie cilvēki tādi lišķi un žēlotāji vien ir.
Nu kaut kā tā, labāk neturpināšu šo domu.
Vai vēl labāk patiesībā ir sadzirdēt kaut ko labu par sevīm no pavisam nepazīstamiem cilvēkiem, tas ir kaut kā it kā pārliecinošāk, jo parasti jau pazīstamie cilvēki tādi lišķi un žēlotāji vien ir.
Nu kaut kā tā, labāk neturpināšu šo domu.
(Reply to this) (Parent)
|
es atkal nekad neuzzināšu, kāpēc es tev šajos jautājumos tik ļoti piekrītu - tāpēc, ka mēs draudzējamies, tāpēc, ka mēs esam radi, tāpēc, ka (es arī esmu stulba vai tāpēc, ka es arī izvēlos tā domāt) tīrā sakritība vai tāpēc, ka es tevi kopēju.BET JĀ//mar
|
filozofija, ticība un dzeja ir tikai abstrakcijas. manuprāt pārāk daudz domāt ir kaitīgi.
es jau sen gribēju uzzināt, vai gudrība un mīlestība ir savienojamas lietas. nu zini, kā blondīne. bet ja pat sekss var būt garlaicība, tad noteikti pastāv kaut kas daudz smalkāks un īstenāks. bet tas nav dziļums točna, čajok, dziļums garlaicību neuzdzen, dziļums netirpina. vārdusakot pajebaķ, bez kakla nav galvas.
|
katrā ziņā aiz garlaicības dziļumā nelien. tāpat kā būt filozofiskam nenozīmē filozofēt
Zini, tu esi pārāk tendencioza (kas ir kaitinoši savā garlaicībā), turklāt tavi priekšstati par filozofiju ir priekšstati par filozofiju, kāda tā ir bijusi pāris gadsimtus atpakaļ, varētu teikt, ka savos uzskatos tu esi vecmodīga, bet ne tā kā vecmāmiņas svārki, drīzāk kā deviņdesmito gadu kurpes.
Man patīk domāt, ka man atpkārt ir Cilvēki, nu tādi, kas dzird, nevis bļauj. Un tu viņu kopā ar citiem tādiem pašiem kā tu nosmacē, to manu Cilvēku. Tu grauj manu naivo ticību Cilvēkam.
Man patīk domāt, ka man atpkārt ir Cilvēki, nu tādi, kas dzird, nevis bļauj. Un tu viņu kopā ar citiem tādiem pašiem kā tu nosmacē, to manu Cilvēku. Tu grauj manu naivo ticību Cilvēkam.
(Reply to this) (Thread)
es vienkārši dzīvoju un stāstu par to, kā es dzīvoju. nav jau tā, ka neapzinos savu uzskatu un jo īpaši zināšanu seklumu. bet man jau sen ir interesantāk tas, kā skan vārdi, nevis to būtība. inčīgi pateicu, bet nav taisnība - pofig ka nav taisnība, galvenais, ka inčīgi pateicu.
un nesaki ka tev nav bijis vēlēšanās izteikties par kaut ko, to vispār nepazīstot.
un nesaki ka tev nav bijis vēlēšanās izteikties par kaut ko, to vispār nepazīstot.
varbūt cilvēku lielākā kļūda ir tā, ka tie domā, ka būtība ir kaut kur aiz, viņpus, zem.. tik vien kā forma ir, "būtība" ir novecojusi, viss interesantais un jēgpilnais tepat, virspusē savijas glītās un daudznozīmīgās attiecībās
bet es ne par to protestēju, tējiņ, es nesaprotu to agresiju, nesaprotu, tu kaut kur nobendē Cilvēku..
bet es ne par to protestēju, tējiņ, es nesaprotu to agresiju, nesaprotu, tu kaut kur nobendē Cilvēku..