Bija jau agrāk tāda "filtru" fīča, bet tā ir mazliet nenopietna...

From:[info]kaitnieks
Date:28. Jūnijs 2004 - 17:44
(Link)
Kas agrākajā fīčā bija tik nenopietns?
From:[info]ivarix
Date:28. Jūnijs 2004 - 17:48

ērti gan :)

(Link)
gudri dariji... es ar padomāšu šodien par šitādu izdarīšanu, jo sāk besīt arā tas "svieta" bars ;)))
From:[info]
Date:28. Jūnijs 2004 - 18:15
(Link)
bet saliekot pa gruapam cilvekus, kur peec tam taas grupas paraadaas? tik adreses beigaas jaaraksta /friends/grupas nosaukums??
[User Picture]
From:[info]watt
Date:28. Jūnijs 2004 - 18:45
(Link)
tieši taa.
[User Picture]
From:[info]pzrk
Date:28. Jūnijs 2004 - 19:33
(Link)
he, viss notiek arī tad, ja grupas nosaukumā ir vairāki vārdi ar atstarpēm :)

tāpat arī rullē grupas nosaukums "seši rūķīši" :D
[User Picture]
From:[info]murks
Date:29. Jūnijs 2004 - 09:23
(Link)
bet šis tak jau krietnu brīdi tā ir, un ne tikai kopš nesenā update, vai tad ne?

nu jā, teikt varu tikai par sevi, protams - bet man bija ;)
[User Picture]