CDI kodi vēl tiks pieņemti līdz 24 maijam.

From:[info]mmk
Date:20. Maijs 2004 - 11:32
(Link)
cik paliek tev, cik vinjiem?
[User Picture]
From:[info]watt
Date:20. Maijs 2004 - 12:03
(Link)
nu, [info]jb njem tikai simbolisku maksu, man ir special deal no vinja puses :)
[User Picture]
From:[info]jojo
Date:20. Maijs 2004 - 12:25

Vai dzīve netaptu vieglāka

(Link)
Rūpes par statistiķiem - vai nebūtu glīši, ja ieviestu noteikumu izdzēst tos lietātājus, kuri nav cibājuši ilgāk par pusgadu piemēram? Vai gadu? Vai vispār nav cibājuši, vai kaut kā tā?
[User Picture]