Par Sviesta Cibas jaunumiem (un gļukiem) - downtime

Septembris 9., 2013

deniss
16:17 - downtime
klab.lv будет отключен на пару часов завтра, 10-09-2013 начиная с 23:00.

From:[info]martcore
Date:9. Septembris 2013 - 19:03
From:[info]ritvars
Date:9. Septembris 2013 - 22:47

From:[info]labils
Date:10. Septembris 2013 - 08:48
From:[info]kaitnieks
Date:10. Septembris 2013 - 17:51
(Link)
bērnu dārzā māca krievu valodu?
[User Picture]
From:[info]labils
Date:10. Septembris 2013 - 18:00
(Link)
gan jau var arī krievu valodu mācīties.
es vairāk par to, ka tur tāda bērnišķīga, principiāla iespītēšanās vēl ir daudz maz iederīga.
[User Picture]
From:[info]madars
Date:11. Septembris 2013 - 05:27
(Link)
es nezinu vai tā ir bērnišķīga: mērķauditorija ir latviska, kompānija ir Latvijā reģistrēta un laba daļa lietotāju (pieņemu) krieviski nesaprot. piemēram, es pats lasīju ar google translate, lai gan pēc pattern matching (datums + laiks) varēja saprast, ka saturs ir "heads up -- būs neliels outage"
[User Picture]
From:[info]labils
Date:11. Septembris 2013 - 08:25
(Link)
redz, tu ar problēmu tiki galā. malacis!
//
jau tad, kad denis te tiko parādījās, bija pāris nacīši, kas trobeli taisīja.
finālā - secinājumi: jāpriecājas ka mums te vispār ir kāds admins un ka reklāmu te nav un cenzūras nav.

jānovērtē to kas ir. ideālā pasaule ir mīts.
[User Picture]
From:[info]madars
Date:11. Septembris 2013 - 05:26
(Link)
google translate saka tā:

"klab.lv būs off uz pāris stundām rīt, 2013/10/09 no 23:00.

Mums būs pāriet uz jaunu dzelzi un update mysql. 4 serveri tiks atstāti vieni, bet jaudīgu - 8core, 4Gb

Ja problēmas parādās pēc pārcelšanās - dot ārā, es nekavējoties remonta rītu."

:(
[User Picture]
From:[info]melnsparne
Date:10. Septembris 2013 - 11:20
(Link)
ko?
[User Picture]
From:[info]lavendera
Date:11. Septembris 2013 - 12:49
(Link)
man tagad nepienāk komentāri uz e-pastu!!!
[User Picture]
From:[info]deniss
Date:11. Septembris 2013 - 15:45
(Link)
should works indeed
[User Picture]
From:[info]lavendera
Date:11. Septembris 2013 - 15:49
(Link)
tagad pienāk
[User Picture]
From:[info]justmy2cents
Date:11. Septembris 2013 - 15:07
(Link)
1)
После поста иногда выскакивает это:

Sorry

We're currently working on something (in fact - backup). The site will be back up shortly (today evening).

и пост при этом не произошел.

2) Иногда вот такое:
Google Chrome's connection attempt to klab.lv was rejected. The website may be down, or your network may not be properly configured.
[User Picture]
From:[info]deniss
Date:11. Septembris 2013 - 15:44
(Link)
fixed
[User Picture]
From:[info]vistu_zaglis
Date:13. Septembris 2013 - 12:49
(Link)
Слушай, а вот теперь такой неожиданный баг-репорт. Я тут помаленьку готовлю программку для андроид, типа а ля Semagic, которая пользуется xmlrpc интерфейсом, так вот - после переезда интерфейс пропал куда-то к чертям, ответ 404 (klab.lv/interface/xmlrpc).

(Старый, добрый interface/flat фурычит без проблем, но это не наш метод революционера! :))
[User Picture]
From:[info]deniss
Date:13. Septembris 2013 - 23:13
(Link)
сейчас должно работать
[User Picture]
From:[info]vistu_zaglis
Date:14. Septembris 2013 - 01:14
(Link)
О, и вправду работает, спасибо огромное!
[User Picture]
From:[info]alefs
Date:29. Oktobris 2013 - 11:10
(Link)
I was trying to create a new syndicated account through http://klab.lv/syn/.

After I have pasted in the link to RSS feed and the engine asks to provide a name for this account, it returns this message: "[Error: Undefined subroutine &LWP::Debug::debug called at /home/lj2005/live/cgi-bin/LWPx/ParanoidAgent.pm line 377. @ klab1.inbox.lv]."
[User Picture]
From:[info]deniss
Date:29. Oktobris 2013 - 12:23
(Link)