[User Picture]
From:[info]ingmars87
Date:27. Februāris 2006 - 15:51
(Link)
Es nespēju dzīvot bez Cibas.
From:[info]dzeina
Date:27. Februāris 2006 - 15:54
(Link)
nu bet - viss labs, kas labi beidzas... ja es vēl atcerētos, kā bekapus uztaisīt...
[User Picture]
From:[info]antiromance
Date:27. Februāris 2006 - 15:55

grrrr

(Link)
neesmu atkarīgā bet mazliet tracina, ka netieku tur kur gribu un kad gribu, uzskrūlējiet, piemontējiet, uzieinstalējiet, pielīmējiet, nu dariet taču kaut ko.... jūtu jūsu smadz4enes ir uz to spējīgas:)
paldies!
[User Picture]