sakarā ar pakalpojuma sniedzēja e-parole.lv tehniskām problēmām, kas saistītas ar ekstremālu administratīvi-ekonomisko nolaidību no viņa paša puses (nespēja atcerēties ka par DNS vārdu ir katru gadu jāizsniedz peso nic.lv kantorim)

From:[info]joprst
Date:23. Februāris 2006 - 15:57
(Link)
Ugu, tikai dažreiz nic pats aizmirst aizsūtīt notifikāciju.
From:[info]dedicated
Date:9. Marts 2006 - 11:11
(Link)
yeah, tur tev taisniba... biezhi ta gadaas
[User Picture]
From:[info]skakri
Date:23. Februāris 2006 - 17:11
(Link)
stulbi! iznāk - esmu izmetis 0.95 "pa vējam". :P
[User Picture]
From:[info]watt
Date:23. Februāris 2006 - 17:41
(Link)
hmm, nu tipa tā. paid gan es uzlikt tev varu, bet naudu šaubos vai saņemšu
[User Picture]
From:[info]skakri
Date:23. Februāris 2006 - 17:48
(Link)
Nu - man atnāca atskaite, ka ir nosūtīts.. :/
[User Picture]
From:[info]skakri
Date:3. Augusts 2008 - 15:28
(Link)
šitais jau ir smieklīgi - ilzes un deniss ir laikam apsprāguši.
nav iespējams tev vienkārši pārskaitīt naudiņu?
From:[info]samurajs
Date:23. Februāris 2006 - 17:22
(Link)
Paklau, amigo, man te dīvainu gļuku uzrāda. Daži cibiņi man pēkšņi ir pazuduši no piefreindoto draugu skaita un arī es viņiem vairs neuzrādos. Ar pāris cilvēkiem atkal ir tā, ka man viņi vairs nav draugos, bet es viņiem tieši otrādi - esmu. Kad mēģinu viņus atkal piefreindot, parādās uzraksts, ka viss taču, tipa, ir kārtībā. Tipa, nafig es viņus atfreindot taisos. Un žurnāla dizains arī pēkšņi pats no sevis nomainījās uz veco. Es ceru, ka man nešilierējas.
[User Picture]
From:[info]watt
Date:23. Februāris 2006 - 17:41
(Link)
hehe. load balancing at work!
[User Picture]
From:[info]mako
Date:23. Februāris 2006 - 18:38
(Link)
Un mako.klab.lv nestraadaa. Raada klab.lv titullapu. Tikai klab.lv/users/mako/ der.
[User Picture]
From:[info]watt
Date:24. Februāris 2006 - 11:24
(Link)