Žēl gan ka /rename serviss sekojoši nav pieejams, un arī /upgrade.bml SMS nevar būt apstrādāti. Ech.

From:[info]maris
Date:5. Aprīlis 2005 - 11:48
(Link)
Cik sapratu, tad e-parole aizgājusi uz neatgriešanos..
[User Picture]
From:[info]mako
Date:5. Aprīlis 2005 - 11:48
(Link)
A kas tur?
[User Picture]
From:[info]maris
Date:5. Aprīlis 2005 - 12:11
From:[info]mako
Date:5. Aprīlis 2005 - 12:12
(Link)
redzu - domāju ka ir kāda informācija - kāpēc closed.
[User Picture]
From:[info]ns
Date:5. Aprīlis 2005 - 17:50
(Link)
klau - man nepatīkams pārsteigums šodien gadījās. atklājās, ka cipa tiek kraulēta un indeksēta meklētājos. atklāju to pavisam netīšām, jo Siets.lv rezultātos parādijās lietas, uz kurām biju linkojis no saviem pukstiem unnekādi savādāk tās tur iekļūt nevarēja. parunājos ar vīriem un jā - šie saka, ka robots.txt kaut arī tiek solīts katram cibas lietotājam atsevišķs, nav atrodams. līdz ar to viss arī tiek kraulēts. kādi būtu komenti?:)
[User Picture]
From:[info]watt
Date:5. Aprīlis 2005 - 19:09
(Link)
pasaki viiriem lai lasa meta taagus lapas galvaa:
meta name="robots" content="noindex, nofollow, noarchive"
meta name="googlebot" content="nosnippet"
From:[info]zvaigzness
Date:5. Aprīlis 2005 - 18:00
(Link)
labais draugs vai buutu par daudz luugts lai taptu panaakts lai arii ar makiem var lietot garumziimes sviesta cibijaa????
[User Picture]
From:[info]jff
Date:5. Aprīlis 2005 - 18:18
(Link)
Vai tas ir vēstījums apple.com?

(bet vispār jau neticas, ka problēma ir makos, drīzāk jau kaut kur citur. Citās lapās Tu vari no sava maka latviski rakstīt?)
From:[info]zvaigzness
Date:5. Aprīlis 2005 - 18:29
(Link)
apple.com??

citaas lapaas tik pat skujaini kaa te
glåΩß˚üña rü˚îßî :)))\vai
‰¥tais parasti strÇdÇ citÇs lapÇs normÇli net te ne velna, tÇ kÇ sïru ieleja manÇ priekßå.

protams nenoliedzu iespeeju ka esmu blondiine un nespeeju izdariit ko maksimaali vienkaarshu, kas ljautu man rakstiit kaa piedienaas nevis...
From:[info]zvaigzness
Date:6. Aprīlis 2005 - 19:22
(Link)
simptomi - nav iespējams lietot garumzīmes, rādās ķīniešu ābece abos latviešu valodas veidos (ķeburi ir atšķirīgi, ja vajag piemēru - skatīt augstāk)
par pacientu - nezinu, kas man par maku, izskatās ne pārāk jauns un moderns

neē nu ja tā problēma ir nerisināma, lai jau, bet gribētos jau
[User Picture]
From:[info]jff
Date:13. Aprīlis 2005 - 13:20
(Link)
iesaakumam - shii probleema tieshaam jaarisina tavaa mac, nevis kur citur

iespeeja pareizi lasiit latviskas lapas, un iespeeja arii rakstiit - taas ir divas saistiitas, bet tomeer dazhaadas lietas

kaut cik jaunos mac-os tam visam buutu jaanotiek praktiski automaatiski. Bet, ja tev ir kaut kas senaaks, tad laikam pareizaakais buutu pasaukt paliigaa kaadu mac zinaataaju (un droshi vien vajadzees arii kaadu papildus softu)

vari apskatiit arii http://www.deksoft.com/index.shtml
From:[info]ex_sirke729
Date:13. Aprīlis 2005 - 12:42
(Link)
Esmu godiigi ieskaitiijusi 0.95 santiimu... taapeec luudzu atjauno manu maksaataaja statusu ;)
[User Picture]
From:[info]maris
Date:9. Jūnijs 2005 - 11:52
(Link)
Tipa, tikko aizskaitīju 2 Ls.. =) No Unibankas. Hanzenē varētu būt pēc pieciem.