tur jau tā lieta, ka skola nav nemaz tik slikta, respektīvi, tās skolotāji - viņi ir spējīgi sagatavot labus kadrus (vai arī ap skolu radītā ažiotāža spēj nosmelt labu krējumu no citurienes), bet tikai dažus - īstos olimpiāžniekus var saskaitīt uz pāris roku pirkstiem. bet tie olimpiāžnieki arī nav rādītājs. rādītājs ir šitie gadījumi. problēma ir iekš tā, ka latvijā nav tik daudz eksaktajās zinātnēs perspektīvu cilvēku, lai piepildītu sešas viena gadu gājuma klases ar mācīties gribošiem cilvēkiem. domāju, ka ir jāsamazina klašu skaits ģimnāzijā līdz trijām. tas būtiski pacels skolas prestižu un tuvinās vidējo aritmētisko skolēnu vēlamajam stāvoklim. šobrīd vidējais aritmētiskais tur drīzāk domā par vienkāršu tusierēšanos bez mācībām.
(Lasīt komentārus)
Nopūsties: