pajautaa

B2B tirgus izpētes metode

« previous entry | next entry »
Jan. 6., 2016 | 03:18 pm
posted by: hmmm in pajautaa

Iesakiet kādu labu izpētes metodi, lai dabūtu "insaitus" no uzņēmumu pārstāvjiem (menedžeriem) par darba vides izaicinājumiem/ierobežojumiem saistībā ar informācijas un datu apstrādi, kaut vai anonimizētā formā? Tb kā uzzināt par lietām, kuras gribētos, lai notiek labāk/ātrāk/citādāk konkrētā uzņēmuma ietvaros, bet par kurām publiski vai ar svešiniekiem no malas parasti nerunā?

Mērķauditorija būtu vidēja līmeņa vadītāji, uzskatāmi par izglītotiem IT jomā, līdz ar ko risinājums varētu būt arī online formātā. Par fokusa grupām neesmu pārliecināts, jo tur cilvēki toč teiks, ka viss ir ok, vai arī tieksies piekrist tam vienīgajam brīvprātīgajam, kurš atzīmēs kaut kādu problēmu.

# | jā, ir doma! | Add to Memories


Comments {5}

dasos

from: [info]dasos
date: Jan. 6., 2016 - 10:46 pm
#

online izvērtējuma anketa, kurā prasītas dažas, pēc jūsu domām, potenciāli uzlabojamas lietas dažādās no interesējošām jomām, ļaujot atbildētājam izteikt viedokli par to, vai tas būtu uzlabojams un kāpēc
+
jautāt kādas vēl lietas būtu ieteicams uzlabot, lai menedžeri justos forši (un kāpēc)

aptauja "jānoreklamē" tā, lai uzņēmumu pārstāvjiem būtu interese to pildīt - meaning, ne tikai izsūtot uz e-pastiem, bet jau laikus brīdinot, ka tāda pienāks un ka tā ir būtiska (protams, pasakot, kāpēc).

mazas lietiņas, ko, pēc manām domām, varētu darīt.

Atbildēt