pajautaa

Sliktas austiņas

« previous entry | next entry »
Dec. 1., 2015 | 11:38 pm
posted by: kisswithafist in pajautaa

Labsvakars,

Vai kāds ir mēģinājis ar panākumiem atdot fiziskā veikalā pirktu preci ar iemeslu 'nepietiekama kvalitāte'? Stāsts ir par austiņām, kurām skaņas kvalitātes ziņā iekabina pat Supernetto lētākās, lai arī šīs ir citā cenu kategorijā. Tikai pie maksimālā skaļuma tās ir cik necik klausāmas, baudāmas gan ne. Mēģināt cīnīties, vai labāk uzreiz skatīties ko jaunu?

# | jā, ir doma! | Add to Memories


Comments {10}

.

from: [info]kaplacis
date: Dec. 2., 2015 - 12:07 am
#

14 dienas taču var mainīt, pat neminot iemeslu, ne?

Atbildēt | Diskusija


Nikolass A. Dērsingtons

from: [info]kisswithafist
date: Dec. 2., 2015 - 12:22 am
#

Man šķiet, ka tas attiecas tikai uz Interneta veikaliem.

Atbildēt | Iepriekšējais


Zetinja Tresor

from: [info]zetinja
date: Dec. 2., 2015 - 12:23 am
#

Interneta veikalos tikai. Kā ari tikai, ja esi pasūtījis šamo mājaslapā (ir attālinātais pirkšanas līgums). Man negribēja atdot naudu par gadžetu, kurš tika nopirkts pa telefonu, tb pazvaniju, noskaidroju pieejamību, aizbraucu pakaļ. Tiesa naudu atdeva, bet paskaidroja iepriekš minēto.

Nezinu, kā ietekmē pašsavākšana birojā. Itkā var strīdēties, ka bija iespēja to preci pie pirkšanas tomēr novērtēt. Ja sūta pa pastu, tad jautājumu nav.

Atbildēt | Iepriekšējais