« previous entry | next entry »
Jun. 25., 2014 | 01:34 pm
posted by: dzeina in pajautaa

Man nelielas neskaidrības ar loģistiku lidostā.
Lidoju ar airBaltic, reiss Rīga - Brisele, caur Kopenhāgenu.
Posmam Kopenhāgena - Brisele internetā nav iespējams reģistrēties.

Ko tas realitātē nozīmē - ka es ielidoju Kopenhāgenā, izeju ārā no lidostas, sameklēju airBaltic desku un reģistrējos vēlreiz, un vēlreiz eju cauri drošības kontrolei? Vai kā tas notiek?

# | jā, ir doma! | Add to Memories


Comments {10}

vistu_zaglis

from: [info]vistu_zaglis
date: Jun. 25., 2014 - 11:32 pm
#

Te nu pienācis XXI gadsimts un "vai pastāv dzīve ārpus interneta". Lidostās ir pieejama tāda negaidīta fīča, kā "Transfer desk", radīta tieši transfēru vajadzībām. Iekšpus visām drošības pārbaudēm un paskontrolēm.

Atbildēt | Diskusija


efix

from: [info]efix
date: Jun. 26., 2014 - 08:42 am
#

esmu pieredzējis gadījumu, kad arī transfer desk nepalīdz, jo (kāds brīnums) - tas ir AirBaltic, un jāiet čekoties parastajā režīmā.

Atbildēt | Iepriekšējais