pajautaa

Wizzair helpline

« previous entry | next entry »
Aug. 12., 2013 | 07:34 pm
posted by: marre in pajautaa

Hei!
Problēma sekojoša - es savā cirslībā esmu nopirkusi biļetes uz Londonu - turp pareizajā datumā(rīt), bet atpakaļ nepareizā - mēnesi vēlāk, kā paredzēts.
Pa Wizzair telefoniem neko nav iespējams noskaidrot, jo 1) var runāt tikai krieviski un 2) sakaru kvalitāte ir tik izcila, ka nekas nav saprotams.
Biju lidostā prasīt, cik maksā datuma pārcelšana - izrādās diviem cilvēkiem 190Ls. Nolēmu, ka lētāk iznāk nopirkt jaunu biļeti tikai atpakaļceļam. Protams, gribētos nepareizo rezervāciju atcelt un vismaz kaut ko saņemt atpakaļ, kas teorētiski ir iespējams, bet nesaprotu vienu - vai to var izdarīt, ja grib atcelt tikai pusi biļetes- respektīvi tikai atpakaļceļu?
Ceru, ka šeit ir kāds aviokompāniju eksperts vai vismaz nelaimīgais, kam ir gadījies līdzīgi un kas var padalīties pieredzē, kā rīkoties..

# | jā, ir doma! | Add to Memories


Comments {5}

Duncan MacLeod from Clan MacLeod

from: [info]tiga
date: Aug. 13., 2013 - 10:26 am
#

ja neizmanto biļeti, var dabūt atpakaļ lidostas nodokļus (tas pienākas, tāpēc viņi nevar pateikt, ka nedos, ja prasa!), to apmērs gan bieži vien nav visai liels, jo aviokompānijas pārsvarā par to ņem samaksu, bet var jau painteresēties, cik tas varētu būt.
tas ko Heda saka, jā, ja Tev ir apdrošināšana uz kartes (domāju, ka varētu derēt arī Master, bet tur jāskatās individuāli), arī varbūt vari mēģināt caur viņiem dabūt atpakaļ.

Atbildēt