« previous entry | next entry »
Apr. 22., 2013 | 12:49 pm
posted by: marina in pajautaa

Ja es Amazonā iegādājos mājsaimniecības tehniku, vai uz to attiecas garantija? Piemēram, attiecīgajam Philips produktam, pērkot LV, tiek dota 2 vai 3 gadu garantija. Ja es to iegādājos Amazon, kas notiek, ja tas salūzt? Jālabo par savu naudu?

# | jā, ir doma! | Add to Memories


Comments {2}

from: [info]aivars
date: Apr. 22., 2013 - 02:09 pm
#

Tas ir sarežģīti. Jāskatās par kuras valsts veikalu ir runa. Visu ES valstu pārdevējiem elektronikai jānodrošina 2 gadu garantija, ASV un Šveicē un daudz kur citur 1 gads. Tātad, tai pašai precei no ASV Amazon būs 1 gads, no UK vai DE - 2 gadi. Protams, ražotājs var dot lielāku garantiju.

Kas notiek, ja salūst - tas arī ļoti individuāli. Ir pārdevēji, kas prasa sūtīt atpakaļ pārdevējam, ir, kas atļauj labot visā Eiropā vai pat visā pasaulē noteiktos servisos. Ir, kas kompensē defektīvu preču sūtīšanas izmaksas abos vai vienā virzienā, ir kas nekompensē neko.

Ir sīkāk jāizlasa konkrētās preces garantijas noteikumi konkrētajā veikalā. Tādu kopējo Amazon noteikumu nav.

Atbildēt | Diskusija


from: [info]marina
date: Apr. 22., 2013 - 02:44 pm
#

paldies!

Atbildēt | Iepriekšējais