pajautaa

Ryanair

« previous entry | next entry »
Jul. 5., 2012 | 03:25 pm
posted by: flog in pajautaa

vecais stasts ar Ryanair bet jauna situacija prieksh manis.

paris dienas atpakalj atklajam ka no ryanaira nav atnakusi iechekoshanas vestule, meklejot vecajos e-mailos neatradam ari konfirmacijas emailu ka biljete nopirkta, ta ka lieta bija dedziga vnk nopirkam citu lidojumu no citas kompanijas, bet nu nokljustot majas nakas secinat ka nauda no konta tomer ir nonjemta (bijam nospriedushi ka visa guzma vnk nesam biljeti nopirkushi). tatad juatjaums- ko tagad? ryanair cetru sasniegt ir neiespejami- sazvanit nevar, kur uzrakstit ari isti nav, ka shadas situacijas rikoties- tagad- paris dienas pec lidojuma. vai vispar ir ko ceret uz naudas atgriezhanu? jo pieradijums ir- bankas izraksts, bet ryanair sistema atrast neko nevar- tads booking neeksiste.

iesakiet nu ludzu vismaz pie ka griezties. un vispar- ka var pastavet tada kompanija kurai nav neviena jedziga informacijas centra/klientu apkalposhanas centra utt?

uzhas.

paldies par padomiem

# | jā, ir doma! | Add to Memories


Comments {3}

crescendo

from: [info]crescendo
date: Jul. 5., 2012 - 10:22 pm
#

Raksti sūdzību bankai, ja ir jebkāda sarakste ar ryanair - pievieno. Ja nav - norādi ka zvanīji, kad zvanīji, kad nevarēji sazvanīt. Ka booking neeksistē.
Un pēc tam jau banka veic ņemtni ar Ryanair.

Vai tieši ar Ryanair palīdzēs - grūti pateikt, bet vispār ar visa veiktu pirkumu problēmu gadījumā naudu atpakaļ dabūt ir pat ļoti iespējams. Ir nācies.

Atbildēt