pajautaa

Ryanair

« previous entry | next entry »
Jul. 5., 2012 | 03:25 pm
posted by: flog in pajautaa

vecais stasts ar Ryanair bet jauna situacija prieksh manis.

paris dienas atpakalj atklajam ka no ryanaira nav atnakusi iechekoshanas vestule, meklejot vecajos e-mailos neatradam ari konfirmacijas emailu ka biljete nopirkta, ta ka lieta bija dedziga vnk nopirkam citu lidojumu no citas kompanijas, bet nu nokljustot majas nakas secinat ka nauda no konta tomer ir nonjemta (bijam nospriedushi ka visa guzma vnk nesam biljeti nopirkushi). tatad juatjaums- ko tagad? ryanair cetru sasniegt ir neiespejami- sazvanit nevar, kur uzrakstit ari isti nav, ka shadas situacijas rikoties- tagad- paris dienas pec lidojuma. vai vispar ir ko ceret uz naudas atgriezhanu? jo pieradijums ir- bankas izraksts, bet ryanair sistema atrast neko nevar- tads booking neeksiste.

iesakiet nu ludzu vismaz pie ka griezties. un vispar- ka var pastavet tada kompanija kurai nav neviena jedziga informacijas centra/klientu apkalposhanas centra utt?

uzhas.

paldies par padomiem

# | jā, ir doma! | Add to Memories


Comments {3}

from: [info]hessin
date: Jul. 5., 2012 - 03:48 pm
#

1) pie bankas, saki, ka biļeti neesi pircis/nav atnākusi konfirmācija un lai atdod naudu atpakaļ. Nezinu gan, vai tas strādās, ja nauda jau ir reāli noņemta no konta, jo Ryanair parasti to ilgi rezervē un kamēr tā ir rezervēta, tad esay peasy var atcelt darījumu.

2) Lidostā Rīga ir Ryanair birojs, var braukt pie tā.
Man ar pirmo piegājienu ir sanācis Ryanair UK zvanu centru sazvanīt, zvanot neilgi pēc tā atvēršanas, kas ir 11 pēc LV laika.

Atbildēt