pajautaa

AirBaltic un savienotie reisi

« previous entry | next entry »
Jul. 5., 2012 | 01:26 pm
posted by: zetinja in pajautaa

Nopirku AirBaltic biļeti ar pārsēšanos. Pusi ceļa lidoju ar AirBaltic, otru pusi ar kkādu vietējo tralalā aviokompāniju. Nupatkā atnāca AirBaltic uzaicinājums iečekoties online un tur tie teksti tādi, ka es vairs nesaprotu, kā notiks tā pārsēšanās.

Man būs jāiet savākt bagāža, jāčekojas un jānodod tā pa jaunu un jāiet visas drošibas pārbaudes?
Vai manu bagāžu pārmetīs automātiski un man pašai tikai būs jāiet čekoties pa jaunu un visas drošības pārbaudes?
Vai ari tā iečekošanās uz otro reisu notiek kkādā transfer zonā un es vnk pa taisno nonāku terminālī, tā ka man pat ūdens pudeli neatņem?

Kā tur notiek tās lietas?


UPD: Kādu laiku rakājoties, atradu viņu mājaslapā, ka manā gadījumā nekas nav savienots.

Reģistrēšanās savienotajiem lidojumiem

airBaltic var reģistrēt pasažierus savienotajos lidojumos līdz lidojuma galamērķim, piem., pasažieris maršrutā Viļņa - Rīga - Parīze var reģistrēties lidojumam no Viļņas uz Parīzi. Tas ir iespējams tikai lidojumiem, kurus veic airBaltic un ja katram pasažierim ir tikai viens biļetes numurs. airBaltic nevar reģistrēt pasažieri un bagāžu līdz galamērķim, ja lidojumiem ir dažādi biļešu numuri. Šādā gadījumā pasažieris tiks reģistrēts uz airBaltic izpildītajiem lidojumumiem, un pārsēšanās punktā pasažierim ar bagāžu būs jāreģistrējas nākamajam lidojumam atsevišķi.

# | jā, ir doma! | Add to Memories


Comments {12}

Zetinja Tresor

from: [info]zetinja
date: Jul. 5., 2012 - 04:48 pm
#

Oki, kārtīgi noprasīšu pie check-in. Un izkāpjot no lidmašīnas ari kārtīgi noprasīšu visiem, ko satikšu. :D

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]atis
date: Jul. 5., 2012 - 05:41 pm
#

Es pirms lidojuma arī prasīju vai būs ok. Pat piezvanīju uz airBaltic numuru, jo likās tā visa pārsēšanās aizdomīga un nav pavelkama tik īsā laikā, kā viņi raksta. Man atbildēja, ka viss ok, tur uz transfēru zonu jāiet iznemt jauna biļete, bet bagāža ies automātiski. Viss aizņemšot dažas minūtes.

Skuju. Nekas nebija no solītā. Reiss kavēja, ielidoja neīstajā terminālī, transfēru zonā valbīja acis par manu biļeti un automātisko bagāžu. Rezultātā čakars un 5h gaidīšana (labi, ka bija cits reiss uz manu galamērķi) un kompensācija no airBaltic par kuru sanāca puse tējas. tante, kas deva kuponus teica, ka airBaltic esot reti skopi, bet neesot jēgas sūdzēties, jo neko tāpat nedabūšot.

Reāli mani ši aviokompānija ir fundamentāli piekāsusi reizes 3 vai 4. Lidoju tikai smagas vajadzības spiests, ja ir iespēja, labāk izvēlos pārsēšanos un nelielu piemaksu, bet kaut vai ar Ryanair vai citiem lētajiem.

Atbildēt | Iepriekšējais