Jul. 5., 2012 | 05:41 pm
No:: atis
Es pirms lidojuma arī prasīju vai būs ok. Pat piezvanīju uz airBaltic numuru, jo likās tā visa pārsēšanās aizdomīga un nav pavelkama tik īsā laikā, kā viņi raksta. Man atbildēja, ka viss ok, tur uz transfēru zonu jāiet iznemt jauna biļete, bet bagāža ies automātiski. Viss aizņemšot dažas minūtes.
Skuju. Nekas nebija no solītā. Reiss kavēja, ielidoja neīstajā terminālī, transfēru zonā valbīja acis par manu biļeti un automātisko bagāžu. Rezultātā čakars un 5h gaidīšana (labi, ka bija cits reiss uz manu galamērķi) un kompensācija no airBaltic par kuru sanāca puse tējas. tante, kas deva kuponus teica, ka airBaltic esot reti skopi, bet neesot jēgas sūdzēties, jo neko tāpat nedabūšot.
Reāli mani ši aviokompānija ir fundamentāli piekāsusi reizes 3 vai 4. Lidoju tikai smagas vajadzības spiests, ja ir iespēja, labāk izvēlos pārsēšanos un nelielu piemaksu, bet kaut vai ar Ryanair vai citiem lētajiem.
Skuju. Nekas nebija no solītā. Reiss kavēja, ielidoja neīstajā terminālī, transfēru zonā valbīja acis par manu biļeti un automātisko bagāžu. Rezultātā čakars un 5h gaidīšana (labi, ka bija cits reiss uz manu galamērķi) un kompensācija no airBaltic par kuru sanāca puse tējas. tante, kas deva kuponus teica, ka airBaltic esot reti skopi, bet neesot jēgas sūdzēties, jo neko tāpat nedabūšot.
Reāli mani ši aviokompānija ir fundamentāli piekāsusi reizes 3 vai 4. Lidoju tikai smagas vajadzības spiests, ja ir iespēja, labāk izvēlos pārsēšanos un nelielu piemaksu, bet kaut vai ar Ryanair vai citiem lētajiem.