pajautaa

Ryanair

« previous entry | next entry »
Maijs. 22., 2012 | 11:44 pm
posted by: zan in pajautaa

1) ir nopirktas biļetes, pāris mēnešus atpakaļ. nauda noņemta, bet ēpastus no itinerary neesmu saņēmusi, ne rezervācijas apstiprinājumu, ne atgādinājumu par iečekošanos. iekš "manage booking" rādās gan rezervācijas numurs, gan status: confirmed, bet apakšā mazākiem burtiem "BOOKING IS NOT CONFIRMED UNTIL YOU RECEIVE EMAIL ITINERARY". tad kā sanāk - man ir biļetes vai nav? zvanu centrs neatbild.

2) salauzu kāju, un pēc Ryanair terms&conditions man vajadzētu viņus uzreiz informēt par savu reducēto mobilitāti utt., iedots kaut kāds telefona numurs (cits), uz kuru būtu jāzvana, bet - arī tur neviens neceļ klausuli! ko darīt? vai man ļaus lidot, ja brīdināšana notiks lidojuma dienā un klātienē?

paldies jau iepriekš!

# | jā, ir doma! | Add to Memories


Comments {3}

from: [info]hessin
date: Maijs. 23., 2012 - 12:35 am
#

1) ja tu pie manage booking redzi savu rezervāciju, ko es pieņemu, ka apskatīji izvēloties datumu, lidojuma virzienu un e-pastu, tad es uzskatu, ka tev ir rezervācija un gļuks ir noticis tava e-pasta galā, nevis viņi nav iedevuši tev rezervāciju. Ar šo pašu informāciju tev vajadzētu varētu iečekoties un ja tiec tālāk par pirmo soli, tad divu domu nav.

2) viņu zvanu centru man nesen izdevās sazvanīt dažas minūtes pēc viņu darba laika sākumā kādu brīdi uzgaidot.

Atbildēt