pajautaa

Ryanair

« previous entry | next entry »
Maijs. 22., 2012 | 11:44 pm
posted by: zan in pajautaa

1) ir nopirktas biļetes, pāris mēnešus atpakaļ. nauda noņemta, bet ēpastus no itinerary neesmu saņēmusi, ne rezervācijas apstiprinājumu, ne atgādinājumu par iečekošanos. iekš "manage booking" rādās gan rezervācijas numurs, gan status: confirmed, bet apakšā mazākiem burtiem "BOOKING IS NOT CONFIRMED UNTIL YOU RECEIVE EMAIL ITINERARY". tad kā sanāk - man ir biļetes vai nav? zvanu centrs neatbild.

2) salauzu kāju, un pēc Ryanair terms&conditions man vajadzētu viņus uzreiz informēt par savu reducēto mobilitāti utt., iedots kaut kāds telefona numurs (cits), uz kuru būtu jāzvana, bet - arī tur neviens neceļ klausuli! ko darīt? vai man ļaus lidot, ja brīdināšana notiks lidojuma dienā un klātienē?

paldies jau iepriekš!

# | jā, ir doma! | Add to Memories


Comments {3}

karmena

from: [info]karmena
date: Maijs. 23., 2012 - 12:03 am
#

par pirmo jautājumu nemāku teikt, bet par lauzto kāju gan labāk laikus informēt, ka būs vajadzīga palīdzība, tad viņi garantē ratiņus, ar kuriem aizved līdz lidmašīnai, kā arī iecelšanu lidmašīnā, lai nav jāmokās uz kāpnītēm. ja ratiņus pieprasa tieši pirms lidojuma, viņiem nav pienākuma viņus sagādāt. un ja lido ar ģipsi, iesaku arī no ārsta dabūt izziņu par lūzumu un pārtulkot viņu uz tās valsts valodu, uz kuru lido. mani Vācijā ar ģipsi īsti negribēja laist iekšā lidmašīnā, bet tulkotā izziņa viņus pārliecināja. Rīgas lidosta gan bij laipna, un nekādas izziņas neprasīja.

Atbildēt