Apr. 23., 2012 | 02:52 pm
No:: jedritvai
Kāpēc "iespringšana"? - jo daļai cilvēku tomēr šķiet, ka dz. izmantošanas (t.sk. nonāvēšanas) problēma ir atrisināma, padarot to "humānāku" - uzlabojot turēšanas apstākļus utt. Savukārt teorijas soli pa solim cenšas racionāli pamatot, kāpēc dz. izmantošana (selekcionēšana, slaukšana, kaušana, audzēšana ādām utt) ir ētiski neatbalstāma, pat tādā gadījumā JA visas procedūras noritētu bez sāpēm > maksimāli "humāni".
Tas nav tik pašsaprotami, kā "nesper sunītim, viņam sāp", kur var iztikt bez padomāšanas un diskusijas. Tamdēļ arī top visi ētikas prātuļojumi - gan par cilvēktiesībām, gan attiecībām ar pārējām sugām.
Tas nav tik pašsaprotami, kā "nesper sunītim, viņam sāp", kur var iztikt bez padomāšanas un diskusijas. Tamdēļ arī top visi ētikas prātuļojumi - gan par cilvēktiesībām, gan attiecībām ar pārējām sugām.