« previous entry | next entry »
Mar. 7., 2012 | 10:13 pm
posted by: marina in pajautaa

Muļķīga situācija, bet tā vienkārši notika:

kad izvācos no iepriekšējās dzīvesvietas, noslēdzu Lattelecom interneta pieslēgumu un izveidoju jaunu savā jaunajā dzīves vietā. Līgumā neskatījos, klientu konsultante arī nebrīdināja, ka, izrādās, man ir jānodod kaut kāds rūteris vai kas tur. Tad nu pēc 5 mēnešiem man pēkšņi piesūta rēķinu par 50 latiem par šo nenodoto gadžetu. Sazvanījos, teicu, ka centīšos viņu dabūt, bet izrādās, ka vecās dzīvesvietas tagadējais īrnieks diemžēl to jau likvidējis.

Lattelecom saka, ka tūlīt atdod mani kreditoru rokās.

vai tiešām tas maksā 50 latus? es saprotu, ka stulbs jautājums - bet vai pastāv legāls variants kā izvairīties no šādas naudas izmešanas vējā?

# | jā, ir doma! | Add to Memories


Comments {42}

masha_nje_vasha

from: [info]masha_nje_vasha
date: Mar. 8., 2012 - 09:14 am
#

man bija līdzīgs gadījums. Tikai par to, ka kkas nav atdots, tika uzzināts uzreiz no parāda piedzinējiem, Lattelecom pat nemēģināja piezvanīt un pateikt. Teica, ka esot vienreiz zvanījuši, bet nav celta klausule un nav ne pārzvanījuši, ne rakstījuši epastu, jo tas neesot viņu pienākums un uzreiz nodevuši piedzinējiem. Rūteri labprāt atdotu atpakaļ.
Tika sarakstīti vairāki iesniegumi, pagaidām Lattelecom tikai saka, ka kādam būs jāsamaksā tiem piedzinējiem un turpinās apmainīšanās ar iesniegumiem pašlaik...

Atbildēt