airbaltic

« previous entry | next entry »
Aug. 1., 2011 | 12:43 pm
posted by: adelise in pajautaa

Vasaras sākumā nopirku airbaltic biļetes uz Hamburgu, līdz šim, kad esmu pirkusi, man vienmēr ir atnākuši apstiprinājuma epasti, šoreiz neatnāca, bet pie pirkšanas viņu mājaslapā man "parādīja" rezervācijas kodu, kuru veiksmīgi pierakstīju. Ievadot kodu - tieku viņu mājaslapā iekšā, rāda, ka viss it kā ir un izdrukātu biļeti nevajag. Paziņa, ar kuru lidoju kopā, arī pasūtīja biļeti, bet viņai e pasts atnāca. Vai man ir iemesls satraukties un sūtīt airbalticam neskaidrību pilnu vēstuli? [īpaši tad, ja man atmaksā biļetes summu, uzrādot biļeti]
Tags:

# | jā, ir doma! | Add to Memories


Comments {12}

judging the mice

from: [info]rasbainieks
date: Aug. 1., 2011 - 01:02 pm
#

jā, ja biļetes ir pirktas vasaras sākumā, tad tas ir vairāk nekā 30 dienas, kuras gmails glabā spamu.

Atbildēt | Iepriekšējais