kurš vainīgs - pircējs vai pārdevējs?
« previous entry | next entry »
Jun. 30., 2011 | 09:05 pm
posted by: josie in pajautaa
Pavisam nelāgs gadījums, ko negribas atstāt - nopirku biļeti caur ecolines uz Minheni turp atpakaļ. Izbraukšana bija paredzēta jūlija beigās, bet kā izrādās (to tikai šodien uzzināju pēc viņu kantora zvana), ka meitene/pārdevēja sajaukusi datumus un ierakstījusi nevis jūlija beigas, bet gan jūnija beigas. Tip sanāk, ka man likumīgi vakadzēja sēsties tai busā šodien. Tātad pēc zvana šorīt to uzzinājusi (nebiju rūpīgi pēc pirkšanas izpētījusi biļeti, jo pirku diezgan steigā (jā, tā gan ir mana vaina!!!), tādēļ biju diezgan lielā šokā par šādiem jaunumiem) steidzos uz viņu biroju ar cerību biļeti samainīt, a šie ko? Vienkārši mani pasūta un visu noveļ uz mani, jo, lūk, es esot pati vainīga, neesot pārbaudījusi biļeti. Tobiš neviens neko mainīt netaisās. Tātad jautājums tagad tāds - negribas atstāt to kaktu kantori nesodītu (kaut biļete drošivien jauna būs jāpērk!) un kur ielikt kādu ziņu par šādu negodīgu gādienu! Patērētājtiesībju aiztsāvjiem jau zvanīju, viņi mani pasūtīja tālāk, lai zvanot satiksmes ministrijai. Ko darīt? Kā būt šajā gadījumā? Negribas to tā atstāt principa pēc!
from:
atis
date: Jul. 1., 2011 - 09:01 am
#
Protams, Ecolines nav nekāda dieva dāvana un es arī ar viņiem par kompensācijām esmu kasījies, jo overbukingu uztaisīja un arī pateica, ka pats esmu vainīgs. Arī paziņas ar šo firmu ir ieberzušies, tā, ka visai maza iespēja sagaidīt pretimnākšanu no viņiem.
Laikam vienīgais ko var, ir aprakstīt šo sāpi kādās pāris lapās, teiksim sudzibas.lv, antireklama.lv. It kā jau liekas, ka nekas, bet ik pa laikam, konkrētu firmas nosaukumu meklējot, šitās lapas uzpeld. Papildus variants ir uzbraukt tviterī, skaitās jau, ka firmas uz šādiem labāk reaģē. Izdomā tik trāpīgu teikumu, nu tā lai citi grib retvītot
Atbildēt | Diskusija
from:
josie
date: Jul. 1., 2011 - 09:30 am
#
Atbildēt | Iepriekšējais