Garantijas remonts

« previous entry | next entry »
Sep. 19., 2010 | 03:34 pm
posted by: adelise in pajautaa

2007. gada decembrī tika iegādāts Philips mp3 pleijeris, 2009. gada maijā tas saplīsa, tika aiznests uz Philips servisu, kur to, brīnumainā kārtā, apmainīja pret jaunu un labāku pleijeri, pamatojoties uz to, ka veco salabot nevar. Tad nu tagad šis "jaunais" Philips pleijeris arī ir saplīsis - visas dziesmas un failus uzrāda kā unknown, pieslēdzot pie datora - neatpazīst failus. Neļauj neko nedz pievienot, nedz izdzēst. Jautājums tāds - vai garantijas laiks man jau ir beidzies(2gadi) jo to rēķina pēc vecā pleijera jeb garantijas laiks tiek skaitīts no jauna jaunajam pleijerim? Grantijas talonā ir rakstīts tikai jaunais sērijas nr un tas, ka pleijeris ir apmainīts. Vai man ir vērts nest pleijeri uz garantijas remontu, jo to labos par garantiju vai arī nav vērts nekur nest un nekas cits neatliek kā pirkt pašai jaunu?
Tags: ,

# | jā, ir doma! | Add to Memories


Comments {9}

Aizliegts Viljams

from: [info]aizliegts_v
date: Sep. 19., 2010 - 03:50 pm
#

Garantijas laiku parasti rēķina no vecā aparāta iegādes laika. Tev tak jaunu garantijas talonu nerakstīja, vai ne?

Atbildēt | Diskusija


from: [info]adelise
date: Sep. 19., 2010 - 04:13 pm
#

Nē, neizrakstīja, vien pierakstīja vecajā garantijas talonā, ka apmainīts.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Aizliegts Viljams

from: [info]aizliegts_v
date: Sep. 19., 2010 - 04:29 pm
#

Nu ja, tad garantija nepagarinās.

Atbildēt | Iepriekšējais