pajautaa

Čaiņiku garantijā!

« previous entry | next entry »
Maijs. 27., 2010 | 04:20 pm
posted by: dzjazhui in pajautaa

Mums tika uzdāvināts ūdens vārāmais aparāts. Jau no paša sākuma novēroju, ka šai ierīcei ir opcijas, ko pie citiem ūdens vārāmajiem nebiju novērojusi, piemēram, iedomā ieslēgties pats. Viss beidzās ar to, ka jau pēc pāris dienām vārot ūdeni, tas neizslēdzs vispār, bet vārās pēc sirds patikas. Aiznesu atpakaļ uz veikalu, jo garantija ir uz 24 mēnešiem, bet lietots labi, ja 2 nedēļas. Un mani sūta uz servisu, kas atrodas 30 km no šejienies (dzīvoju ES, bet ne LV) un ja tā labi parēķina, tad to kannu es benzīnā nobraukāšu.
BET galvenais ir tas, ka pati esmu strādājusi salonā, kas uzpērk tehnikas un pārdod tālāk klientiem un, ja bija kāda problēma, es pati zvanīju uz servisu un risinājām sasāpējušos jautājumu.
Sestdien eju runāt ar veikala priekšnieku, gribu vēlreiz pārliecināties par to vai man ir tiesības pieprasīt lai viņš, kurš mums pārdeva to sū** arī pats brauc un maina????

# | jā, ir doma! | Add to Memories


Comments {4}

Flēra

from: [info]fleur
date: Maijs. 27., 2010 - 04:31 pm
#

Varbūt dāvinātāji pajokoja?:)

Atbildēt


from: [info]koijots
date: Maijs. 27., 2010 - 06:43 pm
#

Ja defektu atklāj ne vēlāk kā 6 mēnesu laikā:

          
Patērētāju tiesību aizsardzības likums
28.pants. Patērētāja tiesības, ja viņam pārdota vai nodota lietošanā līguma
                noteikumiem neatbilstoša    prece
 
(1) Patērētājs, kuram pārdota vai nodota lietošanā līguma noteikumiem neatbilstoša prece, ir tiesīgs pieprasīt, lai ražotājs vai pārdevējs veic vienu no šādām darbībām:
1) attiecīgi samazina preces cenu;
2) novērš preces neatbilstību līguma noteikumiem vai atlīdzina patērētājam izdevumus par neatbilstības novēršanu;
3) apmaina preci pret tādu pašu vai ekvivalentu preci, ar kuru būtu nodrošināta atbilstība līguma noteikumiem;
4) atceļ līgumu un atmaksā patērētājam par preci samaksāto naudas summu.
(2) Prece apmaināma vai tās neatbilstība līguma noteikumiem novēršama bez atlīdzības (tajā skaitā bez preces nosūtīšanas, darba, materiālu un citu izmaksu atlīdzināšanas) un saprātīgā termiņā, neradot neērtības patērētājam un ņemot vērā preces raksturu, kā arī paredzamo tās lietošanas nolūku.

Latvijā šis likums teju pilnībā ir pārņemts atbilstoši ES direktīvām, tā kā teorētiski visur ES nosacījumi ir vienādi. Dabū savas valsts atbilstošo likumu.

Atbildēt


_adriana_

from: [info]_adriana_
date: Maijs. 27., 2010 - 10:49 pm
#

njā, a nez kā jums tur ar likumiem šajā jomā, vajadzētu tak būt visam ok, vienkārši veikala īpašniekam stils tāds interesants, bet tas jau nu gan tur laikam ir raksturīgs...

Atbildēt | Diskusija


jaz ui

from: [info]dzjazhui
date: Maijs. 27., 2010 - 10:56 pm
#

Nu ne veikalnieka stils ir interesants, bet patērētāja. JO, ja patērētājs aiziet uz veikalu (ir dzirdēts) un saka, ka kaut kas nav labi un veikalnieks NAGLI pasaka, ziniet reku ko Jūs gribat, tas tak ražot Ķīnā un tāpēc neceriet, ka strādās... pircējs nokar kaunā galvu un bez maz vai atvainojas par traucējumu... pārdevēji te uzaudzējuši nervu. Bet ar manu ierašanos te... es viņiem rādīšu...
Šodien biju dikti pikta

Atbildēt | Iepriekšējais