pajautaa

labvakar gīki un citi gudrie

« previous entry | next entry »
Maijs. 28., 2009 | 09:16 pm
posted by: inese_tk in pajautaa

mans vecumvecais dators velk pēdējos elpas vilcienus - ir morāli un fiziski novecojis. pirkšu jaunu drīz, bet līdz algai vajadzētu bišķi piečiņīt šito.
problēma ir tāda, ka viņš visnegaidītākajos brīžos izrubās un restartējas, pie kam negrib īsti lādēt iekšā vindovz un viņš tik restartējas un restartējas nezcik reizes pēc kārtas. nelīdz arī safe mode.
es jau izķeksēju ķeksīti pie 'automatically restart' propertijos, tas neko nemaina.
pasācis arī mest visdažādākos erorus ārā - skaips uzkaras, uzkaras avasts, uzkaras kkas nezinkas un kā nospiež to "don't send" error report tā atkal restartējas. ja neko nespiež, bet nobīda vnk malā, tad kādu laiku nerestartējas.
vīruss arī nava, ir jau 10x pārbaudīts.


sistēma:


šitā tie erori izskatās. viņu ir daudz daudz daudz


jau iepriekš pateicos par palīdzīgiem padomiem. es vispār neesmu diezko gudra datorjautājumos, pārsvarā vados pēc intuīcijas, tāpēc, lūdzu rakstiet skaidri un izsmeļoši.
jauku vakaru
Tags: ,

# | jā, ir doma! | Add to Memories


Comments {28}

dusk

from: [info]dusk
date: Maijs. 28., 2009 - 11:10 pm
#

un jebkura iedziļināšanās šadās softa problēmās neatmaksājas - ne laiks, ne nauda, ātrāk ir pārsist windows. to kā useri samoka kompi nekādas atļaujas un dll neglābs. paši no sevis tādi errori nerodas ;)

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


__________________

from: [info]spiritualized
date: Maijs. 28., 2009 - 11:56 pm
#

krieviem bija labs teiciens - ņeuči učonava vai vnk ja nezini tad nerunā :)

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


dusk

from: [info]dusk
date: Maijs. 29., 2009 - 12:18 am
#

tas laikam par tevi :D Es esmu kādu laiku strādājis ar home users ;) Neatmaksājas.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


__________________

from: [info]spiritualized
date: Maijs. 29., 2009 - 09:44 am
#

haha, tu esi tik pretenciozs,
gan jau, ka vienmēr, kad kompim kaut kas nokārās - format c: un install jaunu windowzu, nu ko lai saka, malaciņš

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


dusk

from: [info]dusk
date: Maijs. 29., 2009 - 09:58 am
#

kompjiem pats no sevis NEKAD nekas nenokarās. Iepriekšsecīgās darbības atpakaļ. respektīvi, ieliec jaunu videokarti jaunie draiveri konfliktē. vai ar jaunais antivirus konfliktē un tā tālāk un tā joprojām.
Ja tev atnes kompi, kur bijis home user un sāk stāstīt par problēmām - neatmaksājas iedziļināties. Pa lielam, ja vien nav kāds uzreiz saprotams sīkums vai vienkārši novēršama lieta, kas neatrisina neko. izdari un palaid, lai staigā. Parasti kompji ir samocīti. Formac c: un jauns Windows.
Augstāk minētais gadījums ar nav radies no zila gaisa. Visticamāk pohuikas pohuika pohuinokā uzlikts. Pluss gadiem users bakstoties darbojies, pluss nedodiev klausījis visādiem padomiem un viskautko mainījis, dzēsis, novācis, kruķijis. Respektīvi likt dll lai novērstu error neatrisina problēmu saknē ;) Tu domā no zila gaisa tas tur nav? Un tā ir vienīgā problēma. Respektīvi nezinot vēsturi nav jēgas novērst kaut ko, jo tu negarantē sistēmas stabilitāti. Un viena lieta serveris, cita lieta destruktivais home user kompis.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


dusk

from: [info]dusk
date: Maijs. 29., 2009 - 10:00 am
#

gan jau labo kompjus pa 5 ls dienā un tev pajāt par klientu ;)

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


__________________

from: [info]spiritualized
date: Maijs. 29., 2009 - 10:24 am
#

Laboju tikai draugiem un par tējas tasi ar cepumiem.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


dusk

from: [info]dusk
date: Maijs. 29., 2009 - 10:24 am
#

es kādreiz par 25 ls h ;)

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


__________________

from: [info]spiritualized
date: Maijs. 29., 2009 - 10:27 am
#

T.i. atbrauci un uzreiz sāki formatēt lietotāja cietni?

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


dusk

from: [info]dusk
date: Maijs. 29., 2009 - 10:34 am
#

nē, tu pats saprati par ko runa. visupirms aprunājas ar lietotāju. Viena liela daļa home user patīk runāties, tb tur psihologa iemaņas vairāk vajag nekā kompja speca. Daudzreiz ved pie tevis. Es ar saprotu pie tādas cenas pie tevis nonāk tikai letāli gadījumi ;) visuma murgains darbs, kur kļūmes prasa laiku. Pluss apmierināts klients ir tāds, kas tev reti zvana. Bieži zvanīs viņš domās, ka tu neko nejēdz un viņu čakarē. So, ja ko labo tad labo kārtīgi. Un ja ir globālas problēma, nav jēgas urbt forumus un novērst kļūdu paziņojumus.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


__________________

from: [info]spiritualized
date: Maijs. 29., 2009 - 10:37 am
#

ja ir

Atbildēt | Iepriekšējais