pajautaa

garantija

« previous entry | next entry »
Aug. 20., 2008 | 09:31 am
posted by: samantta in pajautaa

man ir šitāds te klucis, kuram pēc kāda mēneša lietošanas ir dažas pogas ieplaisājušas viducī. ir doma stiept uz garantiju lai maina tās pogas, bet vai viņi tur nevarētu pateikt, ka es esmu traki pati spaidījusi telefonu un pogu saplīšana ir mana vaina?
man vispār ar tādām garantijām nav bijušās nekādas darīšanas, tapēc te tā domāju - viņi vienkārši nomainīs pogas un man nekas nebūs jāmaksā, ja?

# | jā, ir doma! | Add to Memories


Comments {20}

Mazs Zvērs

from: [info]violets_t
date: Aug. 20., 2008 - 10:30 am
#

ekspertīzes apmaksā "zaudētājs" nevis "visas apmaksās pats uzņēmums". ja, piemēram, atzīs, ka samantta tiešām pārāk aktīvi spaidījusi tās pogas, tad jāmaksā būs viņai, lūk.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]atis
date: Aug. 20., 2008 - 10:50 am
#

nav iespējams pārāk intensīvi spaidīt pogas ierīcei, kura tiek kontrolēta ar pogu spaidīšanas palīdzību. tāpat kā nevar teikt, ka kurpes ir pārāk intensīvi novalkātas. vai TV skatīts pārāk intensīvi

var iebilst pret cita veida neatbilstošu lietojumu, piemēram, samērcējot, sasitot utjp.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Mazs Zvērs

from: [info]violets_t
date: Aug. 20., 2008 - 11:19 am
#

tas bija tikai piemērs. es protestēju pret apgalvojumu, ka visas ekspertīzes apmaksās uzņēmums!

Atbildēt | Iepriekšējais