Baltijas Starptautiskā Akadēmija

« previous entry | next entry »
Sep. 26., 2007 | 09:40 am
posted by: merrick in pajautaa

Jaunajā "DB Studentu Klubs" avīzē ieraudzīju Baltijas Starptautiskās Akadēmijas (bijušā Baltijas Krievu institūta) reklāmu, kurā bija norādīts, ka viņi piedāvā iegūt bakalauru ar nosaukumu sabiedriskās attiecības (mārketings). Mani interesē, kāda ir bijusi augstskolas ideja, kaut ko tādu rakstot? Viņi tiešām iedomājas, ka sabiedriskās attiecības ir tas pats mārketings vai tur kas cits ir? Esmu redzējusi arī vairākiem cilvēkiem ierakstītus profilos tekstus, ka viņi tur studējot mārketingu, es gan BSA mājas lapā neko neatrodu par mārketingu...

P.S. Tur stāties netaisos, tā kā mācību kvalitāte un citas muļķības mani neinteresē.

# | jā, ir doma! | Add to Memories


Comments {13}

hidari

from: [info]hidari
date: Sep. 27., 2007 - 11:58 am
#

sabiedriskās attiecības ir viens no mārketinga komunikācijas veidiem. Loģiski, ja tu mācīsies sabiedriskās attiecības, mācīsies ārī mārketingu

Atbildēt | Diskusija


from: [info]merrick
date: Sep. 27., 2007 - 01:59 pm
#

Varbūt izlasi uzmanīgi jautājumu? Es arī mācos reklāmas fakultātē dažādus priekšmetus, piemēram, grāmatvedību, ekonomiku, bet tas nenozīmē, ka es varēšu rakstīt, ka mācos reklāmu (grāmatvedību). Mans jautājums bija par to, kāpēc tie tiek pasniegti kā sinonīmi. Un kas ir sabiedriskās attiecības un mārketings, es labi zinu.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


hidari

from: [info]hidari
date: Sep. 27., 2007 - 02:22 pm
#

Varbūt tāpēc, ka nav ko sabiedriskajās attiecībās mācīt 4 gadus? Tātad mācīsies mārketingu un vēl visādus jokus, sabiedriskajām attiecībām atstājot vien dažus priekšmetus gadā. Man tāpat bija ar mārketingu, jo reāli mācījos uzņēmējdarbību, tipa tās pašas grāmatvedības un ražošanas vadības, mārketings bija vidēji 1-2 priekšmeti semestrī.

Atbildēt | Iepriekšējais