augstskolā jau iemācās tie, kas paši mācās, jo augstskolas uzdevums nav kādam kaut ko iemācīt - tas ir jādara pašam studentam! viss ir atkarīgs no attieksmes. neklātiene Tev iedos pieturas punktus - tēmu nosaukumus - kas jāapgūst pašmācību ceļā. Tāpat viņi pateiks, ko gribēs no Tevis atpakaļ ieskaitēs/eksāmenos/kursa darbos. Klātienē vienkārši tiek piedāvāts lielāks kontaktstundu skaits ar akadēmisko personālu, bet viņos klausīties vēl nenozīmē kaut ko iemācīties!
ir gruuti sanjemties peec piecaam darba dienaam arii sestdienc elties no riita un iet uz Universitaati. Bet ja citas izejas nav, tad ir jaasanjemas un jaadara. Principaa iemaaciities ir reaali, ja pats grib un sanjemaas (taapat kaa klaatienee). NEkas jau neatshkjiras, tikai nedaudz vairak jaapalasa maajaas, bet arii ne taa ka ljoti :) droshi viens arii atkariigs no universitaates. Es LU neklaatienee maacos, un viss ir ok :) Pasniedzeeji pretimnaakoshi un saprotoshi :)
iesaku interesēties pie tiem, kas jau neklātienē studē vai ir pabeiguši to studiju programmu, kas Tevi interesē, jo pieņemu, ka matemātikas studēšana neklātienē bišku atšķiras no tādām studijām, kur tikai jālasa "ūdensgabali" un jāpadomā.
man svarīgi bija: 1) cik smalks ir pasniedzēja izsniegtais lekciju kursa plāns/programma - lai būtu skaidrs, cik sīki kuras lietas jāpārzina un kam jāpievērš vairāk uzmanības. 2) cik pieejama ir mācību literatūra/citi materiāli, jo no zila gaisa tak nemācīsies. un man, piemēram, mācību procesā nekādi nepalīdzēja fakts, ka pasniedzēja ieteiktā grāmata, izrādās, brīvi bija pieejama tikai lasītavā. šeit ir variants: ja programma un prasības ir identiskas, draudzēties ar čaklākajiem dienas nodaļas studentiem un no viņiem saņemt labu labos lekciju pierakstus - vismaz būs skaidrs, uz ko tēmē pasniedzēji.
a tas, vai var kaut ko arī iemācīties, ir atkarīgs tikai un vienīgi no paša, ja vien ir luste lasīt, apzināt visādus info avotus, interesēties, burties cauri visādu materiālu kaudzēm utt. - un tam visam piespiest sevi regulāri atrast laiku, jo tā, kad nav jāiet uz lekcijām, tas ir viens īss mirklis starp septembra sākumu un janvāra sesijas laiku.. diemžēl.
from: dzeina
date: Sep. 7., 2007 - 04:54 pm
#
Atbildēt | Diskusija
from: sabela
date: Sep. 7., 2007 - 04:55 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: dzeina
date: Sep. 7., 2007 - 04:57 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais
from: pata
date: Sep. 7., 2007 - 04:59 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais
from: nephrite
date: Sep. 7., 2007 - 05:07 pm
#
Atbildēt
from: stihija
date: Sep. 7., 2007 - 05:31 pm
#
Atbildēt | Diskusija
from: sabela
date: Sep. 7., 2007 - 05:35 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: stihija
date: Sep. 7., 2007 - 05:57 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais
from: sii
date: Sep. 7., 2007 - 09:16 pm
#
man svarīgi bija:
1) cik smalks ir pasniedzēja izsniegtais lekciju kursa plāns/programma - lai būtu skaidrs, cik sīki kuras lietas jāpārzina un kam jāpievērš vairāk uzmanības.
2) cik pieejama ir mācību literatūra/citi materiāli, jo no zila gaisa tak nemācīsies. un man, piemēram, mācību procesā nekādi nepalīdzēja fakts, ka pasniedzēja ieteiktā grāmata, izrādās, brīvi bija pieejama tikai lasītavā. šeit ir variants: ja programma un prasības ir identiskas, draudzēties ar čaklākajiem dienas nodaļas studentiem un no viņiem saņemt labu labos lekciju pierakstus - vismaz būs skaidrs, uz ko tēmē pasniedzēji.
a tas, vai var kaut ko arī iemācīties, ir atkarīgs tikai un vienīgi no paša, ja vien ir luste lasīt, apzināt visādus info avotus, interesēties, burties cauri visādu materiālu kaudzēm utt. - un tam visam piespiest sevi regulāri atrast laiku, jo tā, kad nav jāiet uz lekcijām, tas ir viens īss mirklis starp septembra sākumu un janvāra sesijas laiku.. diemžēl.
Atbildēt
from: bax55hqy8dlb
date: Sep. 10., 2007 - 09:00 am
#
Atbildēt