Es neesmu reklāmdevējs un šī informācioja man ir nepieciešama tikai manas ziņkāres apmierināšanai :-)
Ja šo lasa kāds reklāmas aģentūras censonis, mēdiju nodļas darbonis, tad padalīties ar šo informāciju, neizpaužot avotu un konkrētus ciparus, būtu ļoti draudzīgs žests.
Es gribu saprast, vai TV3, cīnoties par brīvdienu kompensēšanu un apgalvojot, ka darba devēji un valsts nepamatoti iedzīvojas, pati necenšas "iedzīvoties". :-)
bez shaubaam, ka briivdienu atbalstiitaaji (jadoma gandriz visi), dos varku ilgterminjaa kaa skatiitaajs "labajai" televiizijai. Taalaak jau reitingi - reklaama, viss vienkaarshi kaa 2x2 maarketings:)
from: mazheks
date: Feb. 28., 2007 - 10:21 am
#
Atbildēt | Diskusija
from: mazulitisruu
date: Feb. 28., 2007 - 10:25 am
#
Ciparus nevajag, tikai tendences.
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: goddes
date: Feb. 28., 2007 - 10:38 am
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: mazulitisruu
date: Feb. 28., 2007 - 10:53 am
#
Ja šo lasa kāds reklāmas aģentūras censonis, mēdiju nodļas darbonis, tad padalīties ar šo informāciju, neizpaužot avotu un konkrētus ciparus, būtu ļoti draudzīgs žests.
Es gribu saprast, vai TV3, cīnoties par brīvdienu kompensēšanu un apgalvojot, ka darba devēji un valsts nepamatoti iedzīvojas, pati necenšas "iedzīvoties". :-)
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: goddes
date: Feb. 28., 2007 - 10:55 am
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: iekodeets
date: Feb. 28., 2007 - 11:00 am
#
:)
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: goddes
date: Feb. 28., 2007 - 11:11 am
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: iekodeets
date: Feb. 28., 2007 - 11:15 am
#
:)
Atbildēt | Iepriekšējais