*TV un radio reklāmu rezervēšana un plānošana plānošanas programmās, plānu izveidošana un noformēšana; *TV un radio raidiijumu programmu pārzināšanu, nepieciešamās informācijas sagatavošana projektu vadītājam; *darbs ar radio reitingu programmu; *darbs ar klientu datu bāzi – informācijas ievadīšana, atskaišu sagatavošana, papildināšana.
var plānot ne tikai TV un radio, kā te iepriekš minēts, bet arī presi, internetu un vides reklāmu. katram mediju veidam sava specifika. plānošana radio, TV un presē balstīta uz statistiskiem datiem. tātad, jāiemācās rīkoties ar "datu"programmām (nav īpaši sarežģīti) un jāpiešaujas pašā plānošanā - kā, ieguldot iespējami maz naudas, izvietot reklāmui ar maksimāli lielu atdevi. internetam tādas īstas plānošanas programmas un statistikas sistēmas nav, bet pamazām top. vides reklāma tiek plānota bez īpašiem datiem. ar medijiem jātiekas (un tie plānotājus vienmēr dikti mīl), reizēm arī par īpašām cenām jāvienojas. parasti viens mediju plānotājs nodarbojas ar viena mediju veida plānošanu, reizēm diviem. viss atkarīgs no aģentūras apjomiem.
vajag labu atmiņu (lai nebūtu grūti atcerēties pamatfaktus par medijiem), visvairāk laikam tieši preses reklāmas planošanā.
from: goddes
date: Feb. 26., 2007 - 05:41 pm
#
*TV un radio raidiijumu programmu pārzināšanu, nepieciešamās informācijas sagatavošana projektu vadītājam;
*darbs ar radio reitingu programmu;
*darbs ar klientu datu bāzi – informācijas ievadīšana, atskaišu sagatavošana, papildināšana.
Atbildēt
from: anna
date: Feb. 26., 2007 - 10:32 pm
#
ar medijiem jātiekas (un tie plānotājus vienmēr dikti mīl), reizēm arī par īpašām cenām jāvienojas.
parasti viens mediju plānotājs nodarbojas ar viena mediju veida plānošanu, reizēm diviem. viss atkarīgs no aģentūras apjomiem.
vajag labu atmiņu (lai nebūtu grūti atcerēties pamatfaktus par medijiem), visvairāk laikam tieši preses reklāmas planošanā.
Atbildēt