pajautaa

Vision Express garantijas

« previous entry | next entry »
Aug. 7., 2006 | 10:40 pm
posted by: vacatio in pajautaa

Pazuduši čeki, a brillītes tik pusgadu atpakaļ pirktas. Ir kāds saskāries ar līdzīgu problēmu?
Datu bāzē viņi manu pirkumu atrada, ar to problēmu nav, tikai brīdināja, ja vajadzēs jaunus rāmjus vietā, tad vajadzēs arī čeku. Bet nupat čeks vairs nav atrodams...

Minējumus nevajag, tos es pati protu izfunktierēt.

# | jā, ir doma! | Add to Memories


Comments {8}

starsailor

from: [info]starsailor
date: Aug. 8., 2006 - 09:45 pm
#

tas ir līdz tam brīdim, kamēr tu esi klients, nevis pārdevējs.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


sajūtu cilvēks

from: [info]vacatio
date: Aug. 8., 2006 - 10:08 pm
#

Kādu pusgadu bij iespēja pabūt pārdevēja lomā. Nu lab-ne gluži pārdevēja, bet tas, kurš risina jautājumus ar 'preču atgriešanu. Un tur viss bija atkarīgs no tā, cik ļoti es gribēju cilvēkam palīdzēt. ja negribēju, tad: "čeka nav, palīdzēt nevaru". Bet tā rīkojos tikai ļoooti izņēmuma gadijumos. Parasti, ja bij aizdoma, ka klients pats sabojajis lietu.

Atbildēt | Iepriekšējais