pajautaa

internetveikals klusē

« previous entry | next entry »
Dec. 16., 2020 | 02:45 pm
posted by: arkls in pajautaa

Ko lai dara? Labi, sākšu ar situāciju:

Nopirku preci Efix.lv, pēc kāda laika defekts, līdz ar ko gribu vest uz garantiju. Uz epastiem neatbild, telefonā "gaidiet savienojumu ar operatoru". Rēķinā atradu adresi Ezera iela 28, Ventspils (skatos google maps - privātmāja), Prece sūtīta caur DPD no Austuves ielas 3a, Rīga (noliktavu tipa ēka, bet efix neatradu).

Tātad - ko, lai iesāk šādā situācijā - kā var atrsināt šādu situāciju? Apskatīju preci citos internetveikalos - teica, ka kopējs serviss neesot šai precei - katrs ņem pie sevis.

# | jā, ir doma! | Add to Memories


Comments {18}

jūnija lietus / augusta lapas / septembra atmiņas

from: [info]special_k
date: Dec. 16., 2020 - 05:19 pm
#

2019.gadā nodokļos samaksājis... 10 EUR :) šogad valstij parādā jau pāri par 3000 EUR... uzticams partneris :))

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


briesmiigz miilniekz

from: [info]arkls
date: Dec. 16., 2020 - 05:22 pm
#

ooho

Atbildēt | Iepriekšējais