internetveikals klusē
Dec. 16., 2020 | 02:45 pm
No:: arkls
Ko lai dara? Labi, sākšu ar situāciju:
Nopirku preci Efix.lv, pēc kāda laika defekts, līdz ar ko gribu vest uz garantiju. Uz epastiem neatbild, telefonā "gaidiet savienojumu ar operatoru". Rēķinā atradu adresi Ezera iela 28, Ventspils (skatos google maps - privātmāja), Prece sūtīta caur DPD no Austuves ielas 3a, Rīga (noliktavu tipa ēka, bet efix neatradu).
Tātad - ko, lai iesāk šādā situācijā - kā var atrsināt šādu situāciju? Apskatīju preci citos internetveikalos - teica, ka kopējs serviss neesot šai precei - katrs ņem pie sevis.
Nopirku preci Efix.lv, pēc kāda laika defekts, līdz ar ko gribu vest uz garantiju. Uz epastiem neatbild, telefonā "gaidiet savienojumu ar operatoru". Rēķinā atradu adresi Ezera iela 28, Ventspils (skatos google maps - privātmāja), Prece sūtīta caur DPD no Austuves ielas 3a, Rīga (noliktavu tipa ēka, bet efix neatradu).
Tātad - ko, lai iesāk šādā situācijā - kā var atrsināt šādu situāciju? Apskatīju preci citos internetveikalos - teica, ka kopējs serviss neesot šai precei - katrs ņem pie sevis.