Morrowind un citas RPG, vienmeer laipni
[Most Recent Entries]
[Calendar View]
[Friends]
Below are 20 journal entries, after skipping by the 20 most recent ones recorded in
Morrowind's LiveJournal:
[ << Previous 20 -- Next 20 >> ]
Friday, April 21st, 2006 | 1:36 pm [viestards]
|
Oblivion līmeņošanās (apskats) Ja būtu konkurss par uzlabojumu, kas ir izraisījis viskarstākos strīdus, tad monstru grūtības pakāpes pieaugums ir ieņemtu neapstrīdamu pirmo vietu. Situācija, kad vēl vakar vienkāršu bandītu vietā nu darbojas tipi aprīkojumā, kas maksā tikpat cik māja, vienam izraisa smīnu un prieku par gaidāmo laupījumu, kamēc citi šausmās saķer galvu. ( ... tālāk ... ) | Saturday, April 15th, 2006 | 12:54 pm [mako]
|
| Thursday, April 13th, 2006 | 8:12 pm [mako]
|
Yes! Oblivion rulzzz! Upgrade datoram notikusi, Semprons 3100 Ghz, 1 Gb atmiņas, 6200 GeForce karte - ij Oblivion iet un izskatās krāšņi. Laikam liela daļa Lieldienu tiks pavadīta ar zobinu ij vairogu rokās, skraidot pa Cyrodyl plašumiem. | Wednesday, March 29th, 2006 | 5:36 pm [dunduks] |
| Thursday, March 23rd, 2006 | 10:13 am [viestards]
|
Pirmie iespaidi par ES4:Oblivion Lai gan daudzu gaidītais Elder Scrolls IV: Oblivion vēl nav iznācis, vakar to ieraudzīju un protams novilku. Sākotnējās bažas par to, ka tā ir kāda nepabeigta beta versija nav apstiprinājušās, failu versijas sākas ar 1. , un viss izskatās smuki nostrādāts- kaut kur laikam ir bijusi noplūde. Par spēles sižetu nestāstīšu, droši vien jau visi zin. Pati spēle izskatās tieši tā kā mums solīja- pat uz zemākajiem uzstādījumiem viss izskatās skaisti, tik žēl ka tālu nevar redzēt. Ar manu 128 Mb Nvidia FX5500 karti viss skraida, lai gan kauju laikā, izskatās, ka iebremzē. Fizika smuka, meži arī skaisti- tauriņi lidinās, stirnas skraida. Interaktiviāte ir palielinājusies- cilvēki pa naktīm iet gulēt, veikali nestrādā. Fable pārspēts šajā jomā nav, taču izskatās labi. Pilsētas un pazemes arī izskatās labi- patreiz ir apskatītas tikai pāris, taču patika- ir redzams, ka izstrādātāji padomājuši par detaļām. Izmaiņas ir skārušas arī pašu spēles procesu. Mana tagad reģenerējas, un spelli tiek izpildīti vienmēr. Lai atmūķētu atslēgas, tagad vajag atbīdīt zobiņus speciālā ekrānā. Mūķīzeri vairs nedalās pēc kvalitātes, viss atkarīgs no atslēgas un tavām spējām (nedaudz arī no reakcijas). Karte ir kļuvusi informatīvāka, ar specālu ikonu tiek parādītas pilsētas, ciemi, drupas, staļļi, var tīri ciešami orientēties. Inventory kļuvis aprakstošāks- uzreiz var redzēt svaru, kvalitāti un cenu. Var sortēt pēc šiem atribūtiem, orientēties itemos kļuvis vieglāk. Kopumā varu pateikt, ka spēli gaidīt bija vērts- revolūcija salīdzinājumā ar Morrowind tā nav, taču ļoti labs evolūcijas solis gan. upd: Nvidia izlaidusi draiveri, kas padara Oblivion ātrāku FX karšu īpašniekiem. Ziņa šeit | Wednesday, March 8th, 2006 | 10:25 am [dunduks] |
no 20.03. veikalos Oblivion ir klaatbet es esmu pacietiigs un vismaz pusgadu pagaidiishu, visdriizaak pat liidz gada beigaam, kad vareetu iznaakt GotY, kur vareetu buut izlaboti breecoshaakie gljuki un arii atbilstosho dzelzhu cena buus manam makam draudziigaaka bet pagaidaam joprojaam Morrowind, un Galsiah Character Development mod rullee Dikti :-) | Friday, October 7th, 2005 | 4:50 pm [ulvs]
|
| Thursday, September 29th, 2005 | 8:54 am [dunduks] |
ja es kaut ko nejaucu, tad riitdien (kaut kur to izlasiiju, bet shobriid varu atrast tikai Holidays 2005 un, imo, tas driizaak tomeer vareetu buut tipa ZS) vajadzeetu paraadiities Elderscrolls 4: Oblivion, kas, protams, ir tikai apsveicami :-) krietni mazaak patiikamas ir prasiibas dzelzhiem, taa nu turpinu likt naudu cuucinjaa un samierinaaties ar Morrowind :-) upd.( ja probleemas ar aarzemju trafiku ) | Monday, September 5th, 2005 | 8:47 am [dunduks] |
pamazaam ik pa laikam pieseezhoties, beidzot varu sviniigi pazinjot, ka Morrowind varoniigi esmu izgaajis visas pamatfrakcijas (main quest; Hlaalu, Redoran, Telvanni House; Mage, Fighter, Thieves Guild, Imperial Cult, Tribunal Temple, Morag Tong), kaa peedeejais vakar tika piebeigts Hlaalu House bet veel priekshaa ir jaapabeidz (vismaz vienu reizi) arii Tribunal un Bloodmoon, nemaz nerunaajot par taadiem papildinajaumiem kaa Junipers Twin Lamps un citiem, taa kaa liidz Oblivion iznaakshanai (un veel kaadu gadu uz priekshu) man buus ko dariit gadu uz priekshu taapeec, ka liidzshineejaa pieredze raada lielo resursapetiiti, liidz ar to, lai +/- normaali vareetu speeleet buus nepiecieshams Liels apgreids, un peec gada vareetu buut arii kaut kaadi kljuudu labojumi bijushi un taa, es esmu pacietiigs, ja nepiecieshams makau arii gaidiit :-) | Wednesday, July 27th, 2005 | 2:50 pm [martcore]
|
"Fable", 20.septembris Bezgala patīkami - mēs ar capslock kādreiz kodām
pirkstos par to, ka šī viena no retajām izcilajām RPG, kura jau bija
kļuvusi par hītu labu laiku pirms iznākšanas, tika izdota
Xbox-exclusive, kur viņu, protams, nosmeķēja bez maizes un sāls.
Iemesls, kāpēc tikai uz Xbox , gan visai triviāls - lai pirktu konsoli,
protams. Bet vai mēs esam zaudētājos? Tieši otrādāk.
20. septembrī uz PC iznāk "The Fable: Lost Chapters". Par
spīti mulsinošajam nosaukumam, tas ir tas pats oriģinālais "Fable"
tikai papildināts ar jauniem kvestiem un uzlabotu grafiku! Izstrādātājs
- "Lionhead Studios" komentārus neprasa, tas ir Pītera Molinjē
kantoris, kurš draņķus netaisa principiāli, tikai šedevrus. Īsumā - spēle pēc geimpleja ir ļoti līdzīga "Morrowindam", tikai vēl atvērtāka, t.i. daudz vairāk izvēles iespējas kvestos un konversācijās, etc, etc.
Gatavojieties viņam! | Monday, July 18th, 2005 | 6:20 pm [ulvs]
|
kad un cik? Man ir ļoti paredzams jautājums: Kad īsti iznāks Morrowind IV: Oblivion un kādas būs tā dzelžu prasības, resp., gribu zināt, vai man būs jāpērk jauns dators (ko es arī noteikti darītu). | Thursday, May 26th, 2005 | 9:48 pm [martcore]
|
| Monday, May 23rd, 2005 | 12:27 am [martcore]
|
Vajag vai nē? Jautājums:
Vai vajag Morrovindā ieviest "slešeru" kaujas sistēmu? Es - par. | Thursday, May 19th, 2005 | 11:30 am [martcore]
|
Gamespot ieskats Morrowind IV: Oblivion - iespaidi no E3 izstādes. | Wednesday, May 18th, 2005 | 11:31 am [martcore]
|
temats - morrowind Sveiki, biedri! Kā profesionāls gaming žurnālists (jā, es ar to aizvien pelnu naudu) gribu uzrakstīt dažus vārdus šajā komūnā par Morrowind. Atzīšos, ka ekstenšenus spēlējis neesmu, tikai pamatu, bet ļoti gaidu Oblivion, protams.
Ja neņem vērā visas RPG fiškas, tad Morrowind pēc idejas apgāž "legālā čīta" kanonus. Patiešām, kādēļ ir nepieciešams kaut ko ievadīt konsoles logā, ja spēlē piedāvā legāli čītot bez jebkā tāda. Gribi - mūķē vaļā un ciet skapi cik vien tev uziet. Gribi - lēkā pa galvaspilsētas trepēm. Gribi - spiego pilsoni Norano, kačājot zagšanos, kamēr pašam nepaliek slikti.Gribi - alķīmiķo ar pudelēm intelligence/luck, kā teica tēvocis PēŽē, ģeomtriskā progresijā.
Rezultātā Morrowind ir true single player MMORPG. Bez jebkāda balansa, bez jebkā (kur jūs esat MMORPGos saskārušies ar jebkādu balansu?). Un tieši tas, nevis Balmoras nakts debesis, padara šo spēli par patiešām ģeniālu. Visatļautība un anarhija. Nekādu strīdu par cipariem - visi zin, kā dabūt sev kārotos pieciniekus, taču plānu realizācija ir īsta konfekte.
Un tad vēl - visneaizmirstamākās kaujas mūžā (tie tempļi, kuros var iekļūt tikai peldot pa ūdeni, ir tiešām KAUT KAS; un, kad pirmoreiz satiecies ar tiem nolāpītajiem kultistiem, uzreiz sāc domāt kā pārsist olimpisko rekordu brasā). Labāks ir tikai Planescape: Torment (ārpus vispār jebkādas konkurences) un abi Baldur's Gate - dēļ savas piesātinātības. Neesmu, diemžēl, "Fallout" fans. | Tuesday, May 17th, 2005 | 12:53 am [mako]
|
Paliku neuzticīgs uz brīdi Morrowindam un atgriezos Ultima Online. Spēlēju ABC UO šardā. Tā ka ja sanāks - nāciet ciemos :) Šarda plusi - nav skillcapa, vari kļūt par GM kaut visās sfērās. Pašlaik mēģinu uztrennēt arčeru/bowcrafteri - vīru, kas pats taisa lokus un bultas, pats gāž kokus, ar bultām šauj visu , kas kustas, gaļu cep un pārdod. Un ar maģiju ir uz Jūs. | Monday, April 25th, 2005 | 10:32 pm [mako]
|
Man neinstallējas ne Tribunal, ne Bloodmoon :( Setup.inx fails abos gadījumos neesot OK. Dunduks - atmet man šos failus abiem addoniem uz mako.lv@gmail.com, ja vari... | 10:27 am [dunduks] |
reizeem niekojos ar piiraadzinjiem ir triis pamatteelu tipi - Magic, Warrior, Thief, no kuriem galeejiibas ir Mages un Warriors, nu tad pamazaam meegjinu iziet maksimaali daudz ar tiiriem shamiem, resp. Magic lieto tikai Tikai magjiju, nekaadu ierochu (vieniigi lietot cast when used), nekaadu leekaashanu, pamazaam virzos, skaidrs, ka augstaakaa liimenii, kad buus monstri/teeli ar Reflect saaksies gruutaakas lietas un lai mirshana nebuutu paaraak biezha buus jaabalstaas uz Mysticism, resp. Absorb health; iepriieksh jau saaku lietot teelu, kuru gan pareizaak buutu saukt nevis Warrior, bet gan NoMagic, diemzheel pilniigi tiiru shamo nav iespeejams tureet, jo ir vietas, kur var nokljuut tikai ar Levitate paliidziibu, un to reizes 5 esmu izmantojis, zheel, protams, ka taa, ierobezhojums uzlikts; un gan jau kaadreiz sanjemshos un atsaakshu savu Tribunal Templer teelu, kursh Tribunal daljaa ticis liidz Sotha Sil galeeshanai :-) | Wednesday, March 16th, 2005 | 3:51 pm [dunduks] |
Morrowind pamazaam buus pievaareeta, no galvenajaam Maajaam un Frakcijaam (t.sk. Main Quest) nav veel liidz galam izieta tikai House Hlaalu, bet gan jau sanjemshos un viss buus, protams, palikushi sidequest-i, nemaz nerunaajot par modiem, bet es ciiniishos :-) Tribunal ar iet uz labo pusi, Bloodmoon ir iesaakts, bet tur veel plashs darba lauks priekshaa, bet es jau nekur nesteidzos :-) | Sunday, October 3rd, 2004 | 6:51 pm [mako]
|
Man te radās doma... Kā būtu, ja šo community veltītu visām RPG, ne tikai Morrowindam? Es pašlaik Ultim Online esmu iegrimis.... |
[ << Previous 20 -- Next 20 >> ]
|