CannibalSmith ([info]cannibalsmith) rakstīja [info]koderi kopienā,
@ 2009-03-12 16:56:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
.net un eventi
C# viss kompilējas. Vai patterns pareizi uzrakstīts?
using System.ComponentModel;

public class Zomg : INotifyPropertyChanged
{
	public event EventHandler Gloop;
	public event PropertyChangedEventHandler PropertyChanged;
	
	protected void OnGloop(EventArgs e)
	{
		if (Gloop != null) Gloop(this, e);
	}
	
	protected void OnPropertyChanged(PropertyChangedEventArgs e)
	{
		if (PropertyChanged != null) PropertyChanged(this, e);
	}
}

C++/CLI nez kamdēļ kliedz, ka kaut kādas add un remove funkcijas nav implementētas PropertyChangedEventHandler eventam. Vai patterns pareizi uzrakstīts?
using namespace System::ComponentModel;

publc ref class Zomg : public INotifyPropertyChanged
{
public:
	event EventHandler^ Gloop;
	virtual event PropertyChangedEventHandler^ PropertyChanged; // virtual keywordu vajadzēja!
	
protected:
	virtual void OnGloop(EventArgs^ e)
	{
		Gloop(this, e);
	}
	
	virtual void OnPropertyChanged(PropertyChangedEventArgs^ e)
	{
		PropertyChanged(this, e);
	}
};


(Lasīt komentārus)

Nopūsties:

No:
Lietotājvārds:
Parole:
Ievadi te 'qws' (liidzeklis pret spambotiem):
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa:

Gandrīz jau aizmirsu pateikt – šis lietotājs ir ieslēdzis IP adrešu noglabāšanu. Operatore Nr. 65.
Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?