bubu ([info]bubu) rakstīja [info]koderi kopienā,
Es galīgi nesaprotu kā tu tur projicē no world-space uz screen-space tos punktus. Tu tikai tur izdali ar z koordināti (Mesh.Render'ā) un viss. Bet tā jau nav projekcija.
Iesaku taisīt klasisku transformācijas ķēdīti ar matricām: view_space_matrix * world_space_matrix * projection_matrix.Z Kur projekcijas matrica aprakstīta, piemēram šeit - http://msdn.microsoft.com/en-us/library/bb147302.aspx Un tikai pēc tam veikt to dalīšanu ar Z. Tā būs daudz saprotamāk.


(Lasīt komentārus)

Nopūsties:

No:
Lietotājvārds:
Parole:
Ievadi te 'qws' (liidzeklis pret spambotiem):
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa:

Gandrīz jau aizmirsu pateikt – šis lietotājs ir ieslēdzis IP adrešu noglabāšanu. Operatore Nr. 65.
Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?