bubu ([info]bubu) rakstīja [info]koderi kopienā,
field of view leņķis ir ietvers projekcijas matricu skaitļos iekšā.
Skat, piemēram, kā OpenGL uzkonstruē projekcijas matricu no inputa (fov, aspectRatio, zNear, zFar): http://www.opengl.org/sdk/docs/man/xhtml/gluPerspective.xml
Reku vēl ko palasīt: http://msdn.microsoft.com/en-us/library/bb147302.aspx

Projekcijas matrica kā tāda noder aprēķinu vienkāršošanai, ar to var kontrolēt, piemēram, tavis prasīto field of view. Kā arī kontrolēt projekcijas veidu vai tās parametrus. Projekcijas veidi ir daudz un dažādi: http://en.wikipedia.org/wiki/Graphical_projection

Tā vietā, lai darītu divus dažādus aprēķinus punkta projicēšanai: 1) punkts no pasaules koordināšu sistēmas uz kameras koordināšu sistēmu (View matrix) un 2) no kameras koordināšu sistēmas uz ekrāna koordināšu sistēmu (Projection matrix). būtu vienkāršāk (un efektīvāk) izrēķināt vienu matricu (View * Projection) un transformēt punktu tikai ar šo vienu matricu.


(Lasīt komentārus)

Nopūsties:

No:
Lietotājvārds:
Parole:
Ievadi te 'qws' (liidzeklis pret spambotiem):
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa:

Gandrīz jau aizmirsu pateikt – šis lietotājs ir ieslēdzis IP adrešu noglabāšanu. Operatore Nr. 65.
Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?