bubu ([info]bubu) rakstīja [info]koderi kopienā,
Kāpēc tev failā B.h vajag iekļaut failu A.h ? Ja tāpēc, lai lietotu klasi A kautkādos funkciju argumentus - tad tu varēsi tur tikai lietot referenci uz klasi A vai pointeri uz klasi A, bet ne parastu klases A objektu. Kompilatoram vajag zināt A klases izmēru baitos, lai nokompilētu tās objekta izmantošanu. Referencei un pointeriem nevajag - tie vienmēr ir 4 baiti.

Ja tas der, tad B.h būtu jāizskatās šādi:
B.h
#pragma once
class A;
class B {

  void func1(A&); // ok, reference
  void func2(A*); // ok, pointeris
  //void func3(A); // slikti, objekts!
};





(Lasīt komentārus)

Nopūsties:

No:
Lietotājvārds:
Parole:
Ievadi te 'qws' (liidzeklis pret spambotiem):
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa:

Gandrīz jau aizmirsu pateikt – šis lietotājs ir ieslēdzis IP adrešu noglabāšanu. Operatore Nr. 65.
Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?