Vietējo krievu margināļu un ekstrēmistu rakstu lasīšana ir viens no maniem slepenajiem prieciņiem. Man patiesi šķiet, ka viņu saražotos tekstus var lasīt kā aqbsurda literatūru. Tur ir viss - konspirācijas teorijas, dīvaina loģika, apbrīnojama metafizika un, protams, neiztrūkstoša komēdijas klātbūtne utt. Tāpēc es mēģinu vismaz reizi nedēļā sagataot popkornu un ērti iekārtoties dīvānā, lai baudītu šo avangarda mākslas paveidu.
Varu sniegt tikai vienu nesenu piemēru. Mūsu visa spektra prokrieviskie ekstrēmisti un margināļi - no Procevskas līdz pat Gaponenko, - protams, ir antifašisti un cīnītāji par vienlīdzību. No viņu puses tiek rūpīgi sekots, lai latvju zemē neatdzimtu fašisms un visubeidzot tiktu pielikts gals
etnokrātijai . Tiktāl viss ir labi. Tomēr ir viena neliela problēma ar ko visciešāk saskaras t.s. Liepājas margināļi (Girs, Osipovs, Kravcovs etc) - viens no viņu lielākajiem antifašistiem (runa ir par Osipovu) ir bijis organizācijā, kuras simbols ir šāds:
Savus cienītājus viņš sveic šādi:
Girs, kas ir viņa ciešākais cīņubiedrs, protams, vēlas sabiedrībai paskaidrot, ka Osipovs nav nekāds nacists vai fašists (
Apoloģijas pilnā versija ). Lūk, kā tiek skaidrotas Osipova dīvinās fotogrāfijas un simbolika.
1) Символы важны. Нацистская Германия в своей символике по части отражение силы в простоте была на высоте. Поэтому любая организация при доведении своей символики до совершенства, увы, оказывается на технической высоте исполнения нацистской символики.
2) Girs pēc sarunas ar Procevsku secina: Получается, что упрекающие позволяют Гитлеру и его приспешникам присваивать один из самых древних и широко распространённых преимущественно положительных графических символов многих народов мира. К чему двойные стандарты?
3) Un sveiciens? Tas, protams, Krievijā bija tradicionāls sveiciens. Vienkārši sanāca, ka: Гитлер перебил их изначально положительное значение на русской земле.
Tāda, lūk, apoloģija. Gaidu Z-svētkus, kad Girs un Osipovs ceps svastikas piparkūkas. Viņi var, jo nav nedz nacisti, nedz arī fašisti.